Skocz do zawartości


Zdjęcie

przeciwwskazania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

budo_viljanne
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

przeciwwskazania
Cześć! Mam pytanie do osób, które wiedzą coś o przeciwwskazaniach do uprawiania np. judo lub aikido. Czy należy do nich duża wada wzroku? Thx z góry za odpowiedź, pozdrawiam!
  • 0

budo_bajlamo
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: przeciwwskazania
Morze byc z tym problem ale jezeli masz bardzo obszerna wade
  • 0

budo_s.o.s.
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2777 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: przeciwwskazania
wada wzroku to problem bo slyszalem cos o jakims cisnieniu podczas treningu i niby sie wtedy jeszcze bardziej pogorsza wzrok lub cos w tym stylu...ja w tym temacie jestem zielony(moge pisac glupoty), najlepiej idz do lekarza sportowego i okulisty oni CI wszystko wyjasnia i jak nie bedziesz mogla uprawiac sportu to lekarz sportowy napewno CI powie
  • 0

budo_bajlamo
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: przeciwwskazania
W jednej rzeczy chociaz sie z toba zgadzam adrenalina wywoluje powiekszone cisnienie w oczach co morze prowadzic to utraty wzroku albo do wylewu(to chyba cos takkiego)



Ps zalecam kolsultacje z normalnym chociaz okulista i on powie ci czy morzesz trenowac sporty tego typu czy nie!!!!!! :idea: :!: :!:
  • 0

budo_sawosz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1121 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: przeciwwskazania
generalnie nie do końca o to chodzi a adrenalina nie powoduje zwiekszenia ciśnienia w gałce ocznej ale pójdz po prostu do okulisty niech Ci obejrzy dno oka. wszystko tez zalezy jak duża masz wade wzroku.
  • 0

budo_theboss55