Skocz do zawartości


Zdjęcie

mam problem trening


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Mitex
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

mam problem trening
Witam mam pytanie
Mam 35 lat i trenuje od około 7 miesięcy,siły troche przybyło,masy nic a z brzuchem jak walcze tak efektów zero.
Nie wiem co robie zle mam wzrost 182 waga 110 kg.Może ktoś może mnie pokierować jak trenować co jeść bo sam sobie nie poradze,nie mam doświadczenia w tym temacie
  • 0

janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Pomógł: 0
27
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: mam problem trening

Witam mam pytanie
Mam 35 lat i trenuje od około 7 miesięcy,siły troche przybyło,masy nic a z brzuchem jak walcze tak efektów zero.
Nie wiem co robie zle mam wzrost 182 waga 110 kg.Może ktoś może mnie pokierować jak trenować co jeść bo sam sobie nie poradze,nie mam doświadczenia w tym temacie


Musisz postawic sobie cel czyli czy chcesz budowac miesnie,sile czy robic redukcje w praktyce nie wszystko idzie w parze. Mozesz np. cwiczyc planem na mase ale robic 3-4 razy w tygodniu aeroby np. bieganie na moje oko to by bylo najlepszym rozwiazaniem. Oczywiscie podstawa tu jest dieta, przeczytaj wszystkie podwieszone tematy w dziale DIETA a wtedy sam bedziesz potrafil ulozyc sobie diete. Pamietaj nie zbudujesz mega sily i duzych miesni przy ostrej wycince to robi sie cyklicznie.
  • 0

StartShop
  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mam problem trening
Ta waga jest troszke za duza.. Jakie rodzaje cwiczen wykonujsz na brzuch??
  • 0
Sprzęt i odzież fitness – StartShop.pl

Mitex
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: mam problem trening