Skocz do zawartości


Zdjęcie

samouk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

budo__biały_
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 292 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

samouk
chciałbym troche powiedziec o mnie i troche spytac sie o porady,mam 22 lata jestem samoukiem takim bokserskim z 7 lat,kilka razy w tygodniu walcze z workiem tarcze,walka z cieniem,czasami tylko czasami niesty sparuje,nie mam mozliwosci pojscia na sekcje bo takowej u nas nie ma,mam 182 cm wzrostu około 100kg,siłke odwiedzam regularnie,powiedzcie co moge zrobic zeby pojsc o krok do przodu,bo sadze ze stoje w miejscu albo ta poprawa jest minimalna od jakiegos czasu,wiem ze najlepiej sparingi staram sie organizowac ale to małe miasto a i sparingi u nas to niestety czasami taka zwykła młócka,poradzcie!
  • 0

budo_druss
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 513 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: samouk
Nigdy nie byłeś w sekcji?


Pozdrawiam
  • 0

budo_kamasz666
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: samouk
Qrde chyba cie rozczaruje ale samemu nie da się nauczyć jakiegoś stylu walki :/ Do tego jest potrzebny trener, wiem to po sobie. Do puki nie zapisałem się do sekcji nie zdawałem sobie sprawy jakie podstawowe błędy popełniałem, mimo iż sporo czytałem o technice. Jedyne wyjście to niestety kontakt z kimś kto przynajmniej rok dwa trenuje jakąś SW. Może masz jkiś kumpli co jeżdżą gdzieś trenować?? Pozdrawiam i radzę nie wierzyć w to że bez trenera sam się nauczysz walczyc z książki.
  • 0

budo_aqq
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 52 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: samouk
...trener, tylko i przede wszystkim...
  • 0

budo__biały_
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 292 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: samouk