Skocz do zawartości


Zdjęcie

Neurotrop a Kreatyna i trening


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Mikuś
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Neurotrop a Kreatyna i trening
Witam :angry: Jestem tutaj nowy, cwiczę juz od miesiąca, i mam teraz taki problem. Został mi przypisany lek Neurotrop. I teraz chciałbym się zapytać, czy mogę przyjmować kreatynę wraz z lekiem [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], nie wiem wgl czy mi go wlasciwie przypisali poniewaz wyczytałem ze to na padaczkę, co wogole jej nie mam ale mam go przepisany w małej dawce i nie jestem pewnien czy mogę brać go z kreatyną i normalnie Ćwiczyć?? Proszę o odpowiedz.

POZDRAWIAM :angry:
  • 1

HiTi

    Uczeń

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 568 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Wyciskanie [kg]:105
  • Martwy ciąg [kg]:135
  • Waga [kg]:76

Napisano Ponad rok temu

Re: Neurotrop a Kreatyna i trening
wg opisu leku to niema zadnych przeciwwskazan do brania kreatyny i treningu.jedynie ze mozliwe zawroty glowy itp wiec troche musisz uazac zeby ci sztanga nie spadla ,najlepiej i tak bedzie zapytac twojego lekarza bo on ci ustalal dawke.
  • 0
Nie jesteś wielki ? A zadaj sobie pytanie - piłeś mleko? No właśnie
pomogłem? daj "+" nie bądz pipa ;]

Mikuś
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Neurotrop a Kreatyna i trening
oki dziekuje za odpowiedz :angry: zapytać bede miał okazje dopiero za miesiąc - urlop :angry: wiec wolałem się upewnic :angry:

dziekuje
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018