Skocz do zawartości


Zdjęcie

SZCZECIN trening po puszczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

SZCZECIN trening po puszczy
Witam! Jestem ze Szczecina. Poszukuje kogos kto chce potrenowac w puszczy Bukowej na prawobrzezu. Chodzilbym na sekcje ale teraz niestety mam dlugi i nie stac mnie na to a z checia pocwicze zeby nie stracic formy.
Najchetniej bym z rana co drugi dzien pobiegal i pocwiczyl, taki porzadny wycisk 1- 1,5 h np o 6 rano bo potem do roboty i na studia musze leciec. chociaz moze tez byc popoludniami. cokolwiek byleby by juz nie gnusniec.
Ja cwicze Kyoka mam duza przerwe, z checia pocwicze z kims kto cwiczy cos innego cokolwiek byleby by bylo z kim.
Teraz od czw przez tydzien jade z firmy w polske ale potem jestem otwarty na pomysly, jakby co to moj mail : [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. OSU!
  • 0

budo_boshenqa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Gdyby tak trochę wcześniej... bo teraz mam noge w gipsie :X
Ale za jakieś 2 tygodnie, kto wie... :P A mieszkam tuż przy Puszczy, wiec mam blisko :)
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
uuu szkoda wpsolczuje a co cwiczysz??. ciekawe jak by to bylo ale juz zglosil sie do mnie kumpel i z nim zaczne ale w sumie mozna zebrac troche wiecej osob to by sie zawsze czegos wiecej nauczylo wiec jak wydobrzejesz to zobaczymy... juz widze mine mojej narzeczonej jak jej mowie wiesz co kochanie biegam do lasu z taka kolezanka z budo pocwiczyc troche :) he he zwariuje jak jej powiem :) ale czego sie nie robi dla SW i sciezkio samuraja: :) jak wydobrzejesz daj znac moze moja dziewczyna tez zechce potrenowac to bedzie latwiej w parach cwiczyc ja z kolesiem, moja z toba a jak wiecej ludzi dojdzie to moze i trenera bym namowil zeby biegal zycze szybkiego powrotu do zdrowia
  • 0

budo_mate
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2646 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
to i ja wpadne i zrobimy budo sekcje :)
  • 0

budo_boshenqa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Wcześniej trenowałam TaeKwon-Do ITF, a teraz mam indywidualne lekcje "mieszanki" boksu, Kickboxingi i Muay Thai.

Pozdrawiam,
BoShEnQa
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
no to bedzie ciekawie :) masz jeszcze kogos kogo mozesz wziasc na taki trening najlepiej z bukowego?? jakby sie udalo systematycznie biegac to by bylo ok.
  • 0

budo_boshenqa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Nie wiem w ogóle kiedy będę mogła biegac, wiec wiesz... :P Tę kontuzje mam dopiero od 5 dni, teraz czekam na operację :?
A i nie znam nikogo z Bukowego, kto by trenował SW.
  • 0

budo_jon snow
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 759 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Z połączenia chromosomów

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Ja też jestem z tej okolicy i mam inną propozycję - poszło na mejla.
  • 0

budo_cassi
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 72 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa/Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Jestem ze Slonecznego i chetnie sie do Was dolacze.
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Luzik :D nie wiedzialem ze az tyle nas sie zbierze i do tego dwie Panie :) wiec jest tak: Bad girl, Cassi, Zagier, Mate(bedzie dochodzil), jeden kolo ze slonka z zachodu z muay thai, m. nierodka z majowego(sory za ta ksywe ale jestem teraz w w delegacji i nie mam jak przeczytac archiwum z mojego kompa i moglem tylko odebrac z skrzynki z netu jak wroce w sr/czw poprawie), Nayky. Optymalnie bedzie nas 7 osob. Mam nadzieje ze wszyscy z Was lubia poranne swieze powietrze :) Pzdr. Jak sie uda Mi wrocic do czw to moze juz w czw z rana to pogonimy jak nie to Wesolych Swiat zycze i spotkamy sie jak najszybciej po swietach. pzdr Lukasz
  • 0

budo_rolnikzz
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 304 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:TM/Lodz

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Cassi ...jak ta fotka jest Twoja...to ja tez w to wchodze mimo iz mieszkam okolo 300km od Szczecina:) dla Ciebie bede biegal codziennie ten dystans :)
  • 0

budo_chrystianek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 668 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ny

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
no nie ...
ani jednego bjjowca ktory by chcial z tymi paniami bjj w puszczy potrenowac.....
8)
  • 0

budo_mradu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3413 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:New Rembridge
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy

Cassi ...jak ta fotka jest Twoja...to ja tez w to wchodze mimo iz mieszkam okolo 300km od Szczecina:) dla Ciebie bede biegal codziennie ten dystans :)

ojjj stary uwazaj, pewien TaeTad, ktory pragnnie pozostac anonimowy, moze cie za to przekopac na druga strone ;) :)
  • 0

budo_tae tad
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2258 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
Gdybym ja mial tak wszystkich... :roll: :)
  • 0

budo_hellfire
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2404 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Minas Morgul
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy

Gdybym ja mial tak wszystkich... :roll: :)

świetny trening do zawodów - każdego adoratora Cassi przekopać :wink:
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
he he :)

dobra wrocilem z wyjazdu wieczorem usiade na dluzej to napisze jak by sie ta nasze treningi mialy rozlozyc. dla mnie bedzie ok jesli przez caly kwiecien beda chociaz 3 osoby systematycznie cwiczace. bede ok 22-23. tym ktorych nie bedzie juz na budo do swiat zycze wszystkiego najlepszego!
ps. TT musisz zalozyc watek chyba w kazdym dziale ze cassi jest z toba :D , bo spokoju nie zaznasz pzdr
  • 0

budo_mate
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2646 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
albo postaw komuś wódke zeby ich (adoratorów Cassi) wszystkich powybijal :)
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
dobra mam juz jako takie ksywy/imiona osob ktore w ten czy inny sposob odpowiedzialy na moje pytanie, nie da sie edytowac postow wiec podam jeszcze raz juz w miare poprawnie: Boshenqa(MMA), Cassi( Slonko Zachod),Michal(Muay Thai, Majowe), Zagier, Zecior( Słonko Zachod Muay Thai),Mate(okolice bandurskiego,Kyok), Nayky(Bukowe, Kyok). Jesli o kims podalem zle dane prosze o uwagi. Tak wyglada poczatkowy sklad. Jak sie znajdzie ktos z miasta i bedzie na tyle zwariowany zeby chodzic to z checia go przywitamy :)
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
a teraz co do samej kwesti treningow 3 zagadnienia sa najwazniejsze:
1.w jaki sposob trenujemy,
2. gdzie sie spotykamy. jaka trasa i gdzie cwiczymy
3. o ktorej sie spotykamy i w jakie dni

ad1. Proponuje zeby na poczatku bieg rozgrzewka kazdy po 5 min prowadzi potem rozciaganie pozniej szybkie dogrzanie sie jeszcze
na koncu elementy walki itd ja chce sie dowiedziec np jak wyglada klincz w muay thai, itd
mozna tez zrobic tak ze kazdy po kolei prowadzi trening tak jak to ma w swojej sekcji i zmiana wg ustalonej kolejnosci.

ad.2. spotykac sie mozemy: petla bukowe, gorka bukowe, wejscie do puszczy przy zdrojach od strony cmentarza. cwiczymy: przy glazie gronskiego lub np na polanie widokowej przy szmaragdowym. jesli ktos ma uwagi co do miejsca spotkan lub cwiczen to piszcie jak najszybciej tak zebysmy wybrali najbardziej odpowiadajace wszystkim miejsce. sa ludzie z majowego ze slonka i z bukowego. slonko na razie prowadzi wiec wypada spotkanie przy wejsciu do puszczy blizej szmaragdowego. jeszcze nie wiem skad jest zegar i boshenqa wiec to zalezy tez od tego.

ad3. jako dni treningowe moze byc np wtorek czw i sobota?? ja bym proponowal 6 rano np we wt i czw a w sb moze byc pozniej

zbierzcie sie w sobie i napiszcie jak najszybciej . pzdr Łukasz
  • 0

budo_lukszs
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 96 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: SZCZECIN trening po puszczy
odnosnie prowadzenia treningu jeszcze jedno chodzilo mi o to ze np we wtorek bedzie caly trening prowadzila osoba z muay thai w czw teakwondo a w sob kyok itd
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021