Skocz do zawartości


Zdjęcie

Firmowa technika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

budo_buc
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:W-wa

Napisano Ponad rok temu

Firmowa technika
Na ulicy w pewnych sytuacjach należy zareagować stanowczo i skutecznie.
Co robicie? Jakich technik uzywacie, których jesteście pewni?
Osobiście preferuję mawashi geri na łeb. Staram się zaskoczyć przeciwnika, t.z.n. nie dopuścić aby przyjął gardę chroniąca twarz.
Po średnio silnym uderzeniu koleś jest oszołomiony jeśli nie znokautowany.
W technikach bokserskich nie za pewnie się czuję, cios z dyni gdy spróbowałem to dostałem w kontrze butelką, kop w jaja wcale nie jest taki nokautujący (trzeba dobrze trafić).
  • 0

budo_pedro
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: Firmowa technika
jedyna technika ktorej jestem pewien to technika "szybkie nogi" ..
chociaz moze sie zdarzyc, ze on biega szybciej ode mnie.. :roll: wtedy trzeba sciemniac.. np.. " o ! patrz ! samolot" on sie odwraca a my czmych za rog i dluga :D :) :) :D 8)
  • 0

budo_zagier
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 738 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Goettingen

Napisano Ponad rok temu

Re: Firmowa technika
Dollmyo chagi(kopnięcie z obrotu) - wykonane w odpowiednim czasie sieje straszne spustoszenie(najlepiej wykonywać przy walce z jednym typem, powyżej dwóch już nie polecam).
Możemy też spróbować kogoś zaczrować :) albo zabić śmiechem :D :)
  • 0

budo_jarek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1566 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Budapest

Napisano Ponad rok temu

Re: Firmowa technika