Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początki treningu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Góral_Power
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Początki treningu.
Witam serdecznie!
Zacznę od tego, że bardzo chcę popracować nad moją masą mięśniową, ponieważ nie daje mi satysfakcji.
W temacie ćwiczeń oraz diet jestem zielony, proszę o konkretne rady.
Mam 18 lat i pewnego dnia stanąłem przed lustrem i stwierdziłem że brakuje mi trochę ciała.. Postanowiłem to zmienić. Jak rozumiem żeby zacząć trening i aby dawał on efekty trzeba dobrać dobrą dla mnie dietę. Jak mam ją dobrać ? I jak częste i jak intensywne mają być moje treningi. Jakie partie ciała mam trenować?
Ja wiem że dla większości czytających ten temat mój post może okazać się zabawny, ale grunt to chęci żeby coś konkretnego robić a nie siedzieć w domu bez sensu. :lol:
  • 0

EXPERTO

EXPERTO
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 14273 postów
  • Pomógł: 5
  • Lokalizacja:P.O.T.C.O.A.W.M.B.W.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:- Śliczne Panny.
    - Przyroda.
    - Kulturystyka.
    - Sztuki Walki.
    - Forum.
    - Samochody.
  • Staż [miesiące]:od 2003
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:100-102

Napisano Ponad rok temu

Re: Początki treningu.
Siema, w sprawie treningu zapraszam tu:
http://www.fabrykasi...owka-t4506.html

W sprawie diety tu:
http://www.fabrykasi...MASE-t1309.html
http://www.fabrykasi...znia-t1162.html

Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.


M_arcin
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Pomógł: 0
8
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Siatkówka zawsze na 1. miejscu
  • Staż [miesiące]:Z żelastwem od 2006 r.
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:92

Napisano Ponad rok temu

Re: Początki treningu.

Witam serdecznie!
Zacznę od tego, że bardzo chcę popracować nad moją masą mięśniową, ponieważ nie daje mi satysfakcji.