Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomocy w planie treningu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Lyzio
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomocy w planie treningu
Witam... Mam 20 lat 170 cm wzrostu i waze 83 kg. a wiec jestem dosc otyły. chcialbym zrzucic to i owo i uformowac fajna sylwetke... mam na mysli zrzucenie brzucha i wychodowanie kaloryferka, poza tym chcialbym sie dorobic ladnej klatki i ladnego bica... no i oczywscie cala reszta tez ma znaczenie... ale tkaie mam priorytety.. zakupiel sobie spalacz CleanBurexin i mam zamiar wykupic karnet na silownie... brakuuje mi tylko dobrego planu cwiczen.. a poniewarz jestem z tego zielony to zwracam sie z prosba o pomoc... czy ktos moglby mi pomuc i ulozyc jakis sensowny plac cwiczen... i ewntualnie czy mam dokupic jeszcze jakies odżywki??? Białko czy cokolwiek... zalezy mi na odchudzeniu sie i wyrzezbieniu... prosze o pomoc... i jezscze jedno... nie wiem jaka mam trzymac diete zeby to wszystko mialo sens...

z Góry dzieki
  • 0

pitżul
  • Użytkownik
  • Pip
  • 37 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:ja mam to wiedzieć

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy w planie treningu
Na początek zacznij od treningu ogólnorozwojowego i do tego aeroby bo inaczej brzucha nie zrzucisz,
do tego jakąś dietke redukcyjną i możesz dozucić jakiś spalacz i powinno być git :P
  • 0

Lyzio
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomocy w planie treningu