Skocz do zawartości


Zdjęcie

Hyper Shock + Double Blast...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

Koksik_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:siłka,muzyka,girls ;]

Napisano Ponad rok temu

Hyper Shock + Double Blast...
jak w temacie... jak to brac ?

ja myslalem tak :

DT:
HS przed treningiem
DB po treningu

DN:
HS/DB na czczo ... zalezy czego wiecej. :padam:
  • 0
NO TO LECIMY

koks czy dalej odrzywki ... oto jest pytanie ;]

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
Double blast lepiej zamień na sprawdzony odpowiednik o niemal
identycznym składzie czyli Horse power.
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
ale tanszy dodalbym juz lepiej nowego storma bo tyle tej krety jak patrze po skladzie ze wydawac by sie mogla imponujace dzialanie ma takie jak stary dobry storm wiec po co przeplacac? no chyba ze ktos ma duzo kasy i lubi nowosci jak juz bralbym db i storm
  • 0

GośćGuest_kosior_*

Guest_kosior_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
jeszcze kilka postów i koksik zrobi cykl storm + hp :hyhy:

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
lepiej wyjdziesz na 1 opakowaniu storma nowego/starego

db firma malo znana. krzak jednym slowem

hyper shock, sklad tez raczej sredni. szalu nei ma
  • 0
Anglia

GośćGuest_kosior_*

Guest_kosior_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
czytalem testy gosci na db i efekty byly jednym slowem zajebiste ja bym postawil na DB

Koksik_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:siłka,muzyka,girls ;]

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
nie kombinujcie ... powiedzialem co mam i pytam tylko o dawkowanie co i jak ;] prosze o wypowiedzi ... nic innego nie kupie, mam to co mam i juz ;] powinniscie sie cieszyc, bo robie test z tymi suplami ;p powiedzcie tylko jak to brac, tak jak napisalem czy inaczej ? :padam:
  • 0
NO TO LECIMY

koks czy dalej odrzywki ... oto jest pytanie ;]

amigo
  • Użytkownik
  • 0 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
db na czco lub po treningu
hypershock tylko przed treningiem na poczatku 1 porcja pozniej mozesz sprobowac 1,5 porcji

dnt:

db na czcco
db 6-7 godzin po 1 porcji
  • 0

Koksik_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:siłka,muzyka,girls ;]

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
Double blast jest 60 porcji, natomiast Hyper Shock jest 40 porcji, wiec bede brał tak :

DT:
przed treningiem (pol godzinki) Hyper Shock
po treningu Double Blast
DNT:
na czczo DB
i po poludniu tez DB ;]
  • 0
NO TO LECIMY

koks czy dalej odrzywki ... oto jest pytanie ;]

amigo
  • Użytkownik
  • 0 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
dobre dawkowanie :D bedziesz mial do tego jeszcze gainera jakiegos jak tak ?:D
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
dawkowanie moze byc jak w 1 poscie jedno hs z db zamien
  • 0

Koksik_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:siłka,muzyka,girls ;]

Napisano Ponad rok temu

Re: Hyper Shock + Double Blast...
wale tak :

DT:
przed treningiem (pol godzinki) Hyper Shock
po treningu Double Blast
DNT:
na czczo DB
i po poludniu tez DB ;]

:padam: :padam:

dzieki :padam:
  • 0
NO TO LECIMY

koks czy dalej odrzywki ... oto jest pytanie ;]



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018