Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nietypowy typowy problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Lans
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nietypowy typowy problem
Mam dość poważny dylemat- mianowicie-
Masa czy rzeźba. niby nic w tym dziwnego, ale nurtuje mnie ten problem.

Mam 18 lat, ważę obecnie 84.5 kilo, mam 1.85 wzrostu.
Niestety mam spore predyspozycje do tycia.
Ćwiczę od pół roku dość regularnie, mniej więcej 2 razy w tygodniu, głównie na klatkę, biceps, triceps, brzuch i barki.

NIe mogę się jednak ukierunkować. Mam również dość ograniczoną ilość sprzętów do ćwiczeń-
ławka prosta
ławka do brzuszków
sztanga
hantle

Nie jestem zbyt zainteresowany suplementacją samą w sobie, ale jeśli nie ma innego wyjścia to zastosuję.
Na treningi mogę poświęcić nie więcej jak godzinę lub dwie dziennie, poza weekendami.
  • 0

MeeHau
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 696 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy typowy problem
znaczy chcesz zeby cie ukierunkowac? masa .... :P
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy typowy problem
masa a 2 razy to za malo
  • 0

Lans
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy typowy problem
NO tak, tylko dlaczego akurat ta masa? Sporo osób mi już ją proponuje, tylko obawiam się zrobić z siebie cielaka. Moja oponka ma zadziwiające właściwości do powiększania się i rośnie aż zanadto proporcjonalnie. Jakie argumenty za tym przemawiają?
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nietypowy typowy problem