Skocz do zawartości


Zdjęcie

Porada dla KOBIETY:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

yelonka
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Porada dla KOBIETY:)

Postanowiłam napisać ponieważ nie znam się kompletnie na działaniu odżywek a mam pytanie.
Jestem 23-letnią kobietą,mam 164 i ważę 46 kg, clap.gif koniecznie chciałabym przytyć. Ponieważ sporo pracuję brakuje mi możliwości na regularny posiłek. Od kilku tyg codziennie wieczorem ćwiczę w domu,jest to głównie trening mięśni klatki piersiowej,rąk ponieważ od zawsze borykam się z "wystającymi obojczykami". Bardzo chciałabym przytyć w jak najszybszym czasie. Orientowałam się nieco w przeróżnych propozycjach ale nie jestem uświadomiona czy są to oferty skierowane tylko do sportowców czy wogóle do mężczyzn. Znajomi mówią że mogłabym zażywać keratynę w najprostszej postaci ale nie wiem czy to jest bezpieczne dla kobiety która nie jest kulturystką w najmniejszym słów tych znaczeniu. Rozmawiałam ze znajomym który nieco ćwiczy i on właśnie polecił mi Dymatize Super Mass Gainer,gainer który podobno może być stosowany również dla osób które nie ćwiczą a chcą nabrać na masie.
Zastanawiacie się zapewne dlaczego wogólę myślę o tego typu odżywkach? Otóż mam niezwykle szybką przemianę materii,jem naprawdę dużo jednak to nie pomaga dlatego chcę uciec się do tych "specyfików" które ufam że przyczynią się do znacznego wzrostu masy mięśniowej. <marzę o 12-15 kg clap.gif >
Bardzo proszę o opinie na temat gainera o którym wspomniałam,poradę...ufam że nawiążę kontakt z kimś kto się na tym zna.

 

 

Chodzi o ten produkt: http://www.fabrykasi...r-5443-g,p.html


  • 0

kris0403
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wlkp
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Porada dla KOBIETY:)
Mozę nie jestem jakimś tam znawcom ale jak na moje to dobzę ułożona dieta i dobry gainer powinny pomóc
  • 0