Skocz do zawartości


Zdjęcie

mięśnie brzucha


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

Tomek19104
  • Użytkownik
  • Pip
  • 25 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

mięśnie brzucha
Chciałbym abyście mi pomogli ułożyć plan treningu na mięśnie brzucha. Trenuję mięśnie brzucha już od 4 miesięcy. Wykonuję trzy serie. Oto moja seria:
- trzymanie nóg w leżeniu 30 cm nad ziemią - 1 min
- podnoszenie i opuszczanie nóg na ziemię w leżeniu - 40 powt.
- rowerek - 40 sekund
- grzbiety (można powiedzieć, że trenuję też mięśnie grzbietu :) ) - 40 powt.

Dodatkowo wykonuję ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha wykonuję skłony boczne ze sztangielkami (16x20 powt.). Jednak wolałbym jakieś inne ćwiczenie na mięśnie skośne, ponieważ za duży jest już ciężar dla mojego brata na sztangielkach (11 kg, brat też trenuje mięśnie brzucha według tego samego planu, a ma 12 lat).

Trenuje w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki. Mięśnie są dosyć widoczne, jednak chciałbym, aby były bardzo widoczne. Zależy mi na tym, aby trening był bardzo intensywny tzn. jak największe obciążenie w jak najkrótszym czasie (niestety nie mam czasu poświęcać dziennie 1 godz. na mięśnie brzucha).

Nie mam w domu specjalistycznego sprzętu, a na siłownię nie dam rady chodzić, z powodu braku czasu. Zależy mi na tym, aby trening był profesjonalny i dawał jak największy efekty. Dlatego zwracam się do was. Ewentualnie jeśli można prosiłbym o jakiś opis ćwiczeń, które mam wykonywać. Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

Major

    JDM Culture

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 876 postów
  • Pomógł: 0
10
Neutralna
  • Lokalizacja:Łańcut
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Siłownia, Honda, ASG
  • Staż [miesiące]:2
  • Wzrost [cm]:174
  • Biceps [cm] :38,5
  • Klatka piersiowa [cm]:NA
  • Pas [cm]:NA
  • Udo [cm]:NA
  • Przysiad [kg]:NA
  • Wyciskanie [kg]:100kg x2
  • Martwy ciąg [kg]:NA
  • Waga [kg]:67kg

Napisano Ponad rok temu

Re: mięśnie brzucha