Skocz do zawartości


Zdjęcie

dieta na mase+ gainer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

ariel01
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

dieta na mase+ gainer
Witam mam 19 lat i ważę 80 kilo przy 192cm wzrostu chciałbym abyście mi zaproponowali początkowa dietę na masę ze tak powiem nisko cenową możliwość brania wspomagaczy ale jeszcze taki ból ze chodzę do szkoły iiiiiiiiiii jestem troszkę wyżej niz początkujący ćwiczę 4 razy w tygodniu od ponad 3 miesięcy czyli ogólnorozwojowy można powiedzieć ze mam zaliczony ......... co polecacie moje eksperty :) :D :D :D
  • 0

BodyBuildingKRK

BodyBuildingKRK
  • Zabanowany(a)
  • Pip
  • 22 postów
  • Pomógł: 0

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta na mase+ gainer
Wklej swoją diete.

ariel01
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta na mase+ gainer
Śniadanie:
Mleko 250ml, Kanapki z serem, szynką, ogórkiem, pomidorem, sałatą, ew. Kanapka z twarożkiem, lub jajecznica

Szkoła: kanapki jw.

Obiad: piersi z kurczaka smazone z ryżem, spagetti, ryba, do tego sałatki ew. starta marchewka lub mizeria itd. potem ok 30 min odpoczynku.

Kolacja: to co mamusia zrobi ;p

staram się jeść w takich samych porach czyli śniadanie o 7:00 szkoła 10:25 obiad około 15 kolacja jak zjem tak zjem czasami wypije tylko jogurt
  • 0

BodyBuildingKRK

BodyBuildingKRK
  • Zabanowany(a)
  • Pip
  • 22 postów
  • Pomógł: 0

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta na mase+ gainer
Bez urazy ale to nie jest żadna dieta...Postaraj się ułożyc sam normalną dietę.Jeśli będziesz miał problemy ,napisz a pomoge Ci w tym!

ariel01
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta na mase+ gainer