Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proszę o pomoc. Jak to brać ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Bioreaktor
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 56 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Leszno
  • Zainteresowania:kulturystyka, komputery, fotografia

Napisano Ponad rok temu

Proszę o pomoc. Jak to brać ???
Witam.

Ćwiczę od 4 lat. Niestety z przerwami i zbyt wiele nie osiagnąłem, ale niedługo bedzie lato więc trzeba by troszke nad sobą popracować. Mam zamiar kupić Kreatyne (Hitec Nutrrition - Creapure Monohydrate) + HMB w płynie + Carbo + BCAA.

Mam 23 lata
Waga okolo 75 kg
Wzrost 182 cm
Tłuszczyk (no jest troche)
Mój trening:
Pon. Barki, nogi
Wt. Klata, triceps
Czw. Plecy, biceps
So. Klata (klate ćwicze 2x w tygodniu gdyż mam gorzej rozwinięte mięsnie oraz staram sie je połączyć)

Moje pytanie jest takie. Jak brać powyższe suplementy. Nie rozumiem np. czy Carbo rozpuścic w wodzie i potem jeszcze w tym rozpuscic Kreatyne zeby się szybciej wchłaniała??? Czy też może Wypić Carbo i zaraz potem rozpuścic Kreatyne w wodzie i wypić osobno ??? A gdzie tu wsadzić HMB i BCAA ??? Zastanawiałem się jeszcze czy nie kupić jakiegoś Gainera (może coś doradzicie)

Co sądzicie o miom treningu ???

Dieta: nie mam specjalnej diety ale staram sie wyeliminowac niekorzystne produkty typu fast food itp.

Jakie efekty mogę uzyskać ??? Np. ile po takiej suplementacji może przybyć w łapie ??? Pewnie nie są to 3 cm ale może ktoś określi mniej więcej ile ???

Z góry dzięki i pozdrawiam.
  • 0

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Proszę o pomoc. Jak to brać ???
Efekty uzyskasz jak wezmiesz sie za diete, bez tego moze byc ciezko - odwiedz dział odzywianie

co do trenigu to poszukaj na forum w dziale trening informacji o sposobie treningu zwanym HST

co do zestawu suplementow tez słaby