Witam.
Mam pytanie a więc: jestem początkujący i nie wiem jak wyrzeżbić swoje ciało i co zrobić żeby mieć dużo siły. Proszę o szybką odpowiedż i jakiś może plan treningowy
Napisano Ponad rok temu
Witam.
Mam pytanie a więc: jestem początkujący i nie wiem jak wyrzeżbić swoje ciało i co zrobić żeby mieć dużo siły. Proszę o szybką odpowiedż i jakiś może plan treningowy
Napisano Ponad rok temu
Siłka, a plan treningowy .. pierw podaj wagę, wzrost itp. Czy trenujesz coś i w ogóle, bo nikt nie jest wróżką. Wiek też podaj, podstawa.
Napisano Ponad rok temu
mój wzrost to 154, a waga to 41 kg.
Napisano Ponad rok temu
mój wzrost to 154, a waga to 41 kg.
To ile Ty masz lat kolego?
Napisano Ponad rok temu
w tym roku kończę 18 lat
Napisano Ponad rok temu
41 kg? To anoreksja .. ja mam 15 i ważę mało, ale 55, nie ogarniam.
Napisano Ponad rok temu
to jak podasz mi ten plan treningowy
Napisano Ponad rok temu
Jaki plan treningowy.. na początek FBW kilka tygodni i przede wszystkim jakaś dieta, bo albo ściemniasz z wiekiem, albo coś tu jest nie tak...
Napisano Ponad rok temu
Ja nie, bo co do planów, to sam je dopiero dostałem. Mi to wygląda na ściemę z wiekiem .. troll i uj .
Użytkownik MociumPan edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
www.massagepeter.se
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
J/W
Jak sie ma kilka miesięcy stazu to proponuje sie nie wypowiadać bo ktos kto ledwo sztange nauczył sie trzymać nie posiada doświadczenia aby rad udzielać. Miejcie chłopcy nieco samokrytyki...
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Okej, w sumie racja, ale co do wzrostu to naprawdę coś tu nie gra, to widać gołym okiem, już nic nie piszę, elo.
Napisano Ponad rok temu