Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początki siłowni i pomocz waszej strony


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

death0
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano Ponad rok temu

Początki siłowni i pomocz waszej strony

Witam, jestem nowy i jestem laikiem jeśli chodzi o siłownię

 

Mam dostęp do dość dobrze wyposażonej siłowni ze znajomymi i chciał bym zrzucic kg, ewentualnie przybrac wyglądu:)

 

Napewno mam nadwagę, ale jakoś wkręciła mi sie siłownia i lubie sie przymęczyć :)

 

Robie to co koledzy jak chodzimy razem, co dzien inne partie mięśni(narazie sie ucze)

 

Chciał bym do tego jakieś odżywki na spalanie tłuszczu dołożyć,żeby sie nie męczyć tak bardzo,apety zmalał i bardziej chciało się ćwiczyć, a wyczytałem ze tak mniej wiecej działają takie środki

 

Na codzien w pracy praktycznie cały czas chodzę, tak że nogi się same robia, ale z resztą chciqał bym coś też zrobic

 

24lata

113kg;/

188cm

tak że nie ciekawie, chociaż jestem do swojego ciała przyzwyczajony, ale nawet na plażę iść to nie ukrywając, wstydzę się

obwisły brzuch i cycki^^

Też jestem raczej ubity, bo nikt nie wierzy ze tyle ważę, 80kg mi dają...

 

Potrzebuje coś dobrać do mnie takiego, żeby działało najmocniej , ale nie zaszkodziło organizmowi

 

Prosił bym o jakieś wypowiedzi i wyrozumiałość
(jeśli zły dział, prosze admina o przeniesienie)
Pozdrawiam, Hubert:)


Użytkownik death0 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Jozef230
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 1739 postów
  • Pomógł: 3
113
Bardzo Dobra
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:sport,kulturystyka, biznes,filmy, muza
  • Staż [miesiące]:60
  • Wzrost [cm]:184
  • Biceps [cm] :38.5
  • Klatka piersiowa [cm]:jescze nie taka
  • Pas [cm]:za duzo
  • Udo [cm]:61
  • Przysiad [kg]:100x4
  • Wyciskanie [kg]:100
  • Martwy ciąg [kg]:130x3
  • Waga [kg]:78-79

Napisano Ponad rok temu