Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta na masę dla amatora.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

amator95
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport[piłka nożna] dziewczyny :)
  • Wzrost [cm]:168
  • Waga [kg]:57

Napisano Ponad rok temu

Dieta na masę dla amatora.
Witam chciałbym przybrać na masie lecz nie wiem jaka dieta będzie dla mnie odpowiednia . Chciałbym przybrać sporo gdyż ważę zaledwie - 57 kg przy 168 cm wzrostu .Mam 17lat. Na siłowni nigdy nie ćwiczyłem. Chciałbym wiedzieć jaka dieta będzie dla mnie odpowiednia, ogólnie nie znam się na kulturystyce ale chciałbym mieć "mięśnie" gdyż na ten czas ich nie mam. Nie wiem jak się mierzy np.bicepsa czy "napiętego" czy w luzie . A więc zmierzę tak i tak i podam, a oto one : - Biceps, luz:27 cm , napięty:30 cm. Pas:75 cm. Klatka:78cm.
Nie wiem czy dobrze wszystko wymierzyłem z góry przepraszam. Jestem amatorem proszę o wyrozumiałość. W diecie chciałbym uniknąć wszelkich sterydów oraz innych tego typu rzeczy jeżeli będą one wymagane prosiłbym o pomoc czym można to ewentualnie zastąpić. Wiem, że muszę trenować ciężko i prosiłbym o ułożenie treningu. Słyszałem coś o treningu ogólnorozwojowym. Od razu mówię , że nie mam dostępu do sztangi itd. jak na razie. Aktualnie posiadam jedynie hantle.
Proszę o odpowiedź. Chciałbym zacząć jak najszybciej. Pozdrawiam.

Użytkownik amator95 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

Michał1
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 1859 postów
  • Pomógł: 0
262
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na masę dla amatora.
Diety na masę wiszą w podwieszonych tematach.
  • 0

amator95
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport[piłka nożna] dziewczyny :)
  • Wzrost [cm]:168
  • Waga [kg]:57

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na masę dla amatora.