Jestem studentem 3. roku Budownictwa na lubelskiej Politechnice. Studiuje dziennie. Na brak czasu zbytnio nie narzekam więc wziąłem się od nowego roku akademickiego za siebie. Problem z utrzymaniem formy i diety może być w sesji. Wtedy wszystko staje na głowie, ale na szczęście jeszcze trochę czasu jest do połowy stycznia J Trenuję od 3 miesięcy (od 2 na siłce), robię to 3 razy w tygodniu.
Dzięki forum znalazłem ciekawy plan treningowy, który po lekkim retuszu skonsultowanym z jego twórcą realizuję. Musiałem jednak zmienić układ trenowanych partii przez ograniczenia czasowe do 3 treningów w tygodniu.
Wymiary:
wzrost- 182cm
waga- 76-77kg (nie mam dobrej wagi ale będzie coś koło tego )
ob bicepsa- 36cm
ob,pasa 80cm
ob, klatki 105cm
ob, uda. 58cm
ob.łydki 36cm
- CEL
Budowa masy mięśniowej. - TRENING
Dzień pierwszy
Klatka oraz triceps +przedramiona
-wyciskanie sztangi na ławce prostej (3-4)x8-6
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3x8-6
-rozpiętki na ławce prostej 3x12
-Przenoszenie sztangielki za głowe w poprzek ławki 3x12 - - Wyciskanie wąsko 3x 10-8
- prostowanie ramion przy wyciągu górnym 3x10-8
- pomki w podporze tyłem 3x12-8
Superseria: uginanie nadgarstków podchwyt/nachwyt 5x 20-25
Dzień drugi -
Plecy i biceps
-ściąganie drążka wyciągu za kark 3x12-10-8
-martwy ciąg 3x8-6
-wiosłowanie sztangą 3x10-8
-wiosłowanie sztangielką 3x14-12-10
-uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x10-8-6
- uginanie ramion ze sztangielkami naprzemiennie chwytem młotkowym 3x10-8
-uginanie o kolano 3x10
Dzień trzeci – Barki i nogi
- przysiady ze sztangą 3x8-6
- wykroki ze sztangielkami 3x 10-8
- hack przysiady 3x 12-10
- martwy na sztywnych nogach 3x10-8
-wspięcia na palcach ze sztangą
- Wyciskanie nad głowę zza karku (3-4)x10-8-6
- wzniosy sztangielek bokiem 3x12-10
- podciąganie sztangi wzdłużtułowia 3x 10-8
- szrugsy ze sztangą 4x 25-20
Brzuch ćwiczę poza siłownią w dni bez treningu siłowego w domu. Składa się zestawu a6w -2 serie i „scyzoryki”