Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czas zmian!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

lAlexl
  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:Leszcz
  • Wzrost [cm]:190
  • Waga [kg]:75

Napisano Ponad rok temu

Czas zmian!
Witam.

Jak widać jestem nowym użytkownikiem na forum. Ogólnie nie widziałem za bardzo gdzie ten temat umieścić. Więc jeżeli dany wątek jest w złym dziale proszę moderatorów o przeniesienie.

Na początek chciałbym napisać kilka słów wstępu. Dlaczego w ogóle piszę ten temat? I co taki troll jak Ja od was chce? :bye:

Jestem studentem pierwszego roku na Politechnice. No i wiadomo jak wygląda każdy dzień studenta? Imprezki, dziewczyny, picie piwka, wódeczka i palenie jointów itp. No i pewnego dnia doszedłem do wniosku, że jeżeli będę dalej żył tym trybem życia to raczej źle się to skończy dla mojego organizmu i mojej kariery studenckiej. Za pasem już pierwsze kolokwia i zamiast się uczyć ja się obijam.

Czas zmian!
Tak więc postanowiłem coś z tym zrobić. Zastąpić imprezy i różnego rodzaju picie wódki bez okazji, treningiem i samo doskonaleniem się! (Co mam na myśli pisząc samodoskonaleniem się? Hmm.. krótko mówiąc chciałbym podzielić swój czas na treningi siłowe jak i treningi pod względem intelektualnym. Czyli zamiast pić. Tylko nauka i treningi.) Z waszą pomocą chciałbym opracować idealny plan ćwiczeń i dietę dla mnie.

Oczywiście jestem studentem więc pod względem finansowym u mnie raczej ciężko. Tak więc chodzenie na miejską siłownie odpada. Jednak mam w domu sprzęt który powinien wystarczyć do ćwiczeń wszystkich partii mięśni.

Co posiadam?
Ławeczkę łamaną z możliwością ćwiczenia nóg, gryf sztangi (chyba 15kg), 40kg obciążenia, i hantle. Mam również drążek rozporowy ale nie mogę go zamontować bo w mieszkaniu mam drewniane futryny. ;/

Teraz coś o mnie: