Skocz do zawartości

Zdjęcie

4 miesiące, budowa.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Necr0_94
  • Użytkownik
  • 3 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

4 miesiące, budowa.
Witam. Mój problem polega na tym, że przez około 4 miesiące ( do końca wakacji ) chcę, wyglądać trochę lepiej. Chodzi o mięśnie. Próbowałem różnych treningów znalezionych w necie, ale albo były za ciężkie, albo za dużo czasu albo jeszcze inne problemy. Nie chce odrazu wyglądać jak pudzian, tylko po prostu jak facet xD A tak po krótce chce wyrobić sobię klatkę barki, brzuch, plecy przedramiona i i bice xD. W temacie jak widać jestem zielony. Sprzęt którym dysponuję to drążek do podciądania, hantle z wymiennymi ciężarami, Orbitrek ( taki rowerek ), 2 taborety xD no i to tyle jeśli o sprzęt chodzi. Wstawie zdjęcia, może coś pomogą. Nowa szkoła... chce sie jakoś zaprezentować bo rola leszczyka mi nie pasuje ;/

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

To dla mnie na prawdę ważne więc prosze o szczere odpowiedzi. Nie żadne że to trzeba milion lat itd, i trening żeby był możliwy jeśli o moje ... siły chodzi.

PS : Bez supli. No i jeśli się da to bez siłowni...
  • 0

konkret
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 611 postów
40
Neutralna
  • Staż [miesiące]:37
  • Wzrost [cm]:177
  • Biceps [cm] :rośnie
  • Klatka piersiowa [cm]:duża
  • Pas [cm]:skórzany
  • Udo [cm]:wielkie
  • Przysiad [kg]:potrafie zrobić
  • Wyciskanie [kg]:bardzo lubie
  • Martwy ciąg [kg]:robie z pasem
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: 4 miesiące, budowa.