Początek
Napisano Ponad rok temu
Mam 16 lat, wzrost 1.77, waga ok. 73kg. Trenuję piłkę nożną od 10 lat. Teraz chciałbym przytyrać (jakieś tam pompki, brzuszki, a6w to robie od dawna, mało regularnie ale robię). Mam zamiar się wziąć za siebie teraz na poważnie. W bicepsie mam 33cm, łydka 38cm, udo 90cm. Mam troszkę do spalenia, ale to jest ok. 5kg, więc nie będzie z tym problemu.
Planuję zakupić sobie podstawowy sprzęt (hantle, drążek + worek ->taki był mój pomysł). Chciałbym, żebyście mi poradzili, jaki zestaw najlepiej kupić, w cenie do 200zł (może przekroczyć tam o 50zł, jeśli różnica w skuteczności treningu byłaby znacząca). Nie chcę chodzić na siłownie, bo po prostu nie mam na to czasu, licząc, że mam treningi piłkarskie jeszcze. Tak więc: co poradzicie kupić i jaki mniej więcej plan treningowy do tego ułożyć? Zależy mi głównie na rzeźbie, nóg nie chcę trenować bo treningi piłkarskie w tygodniu są wystarczające dla ich rozwoju, mam naprawdę mocne nogi. Chciałbym także, aby te ćwiczenia były w miarę proste(i bezpieczne - nie obciążały kręgosłupa), bo nie mam kogo się zapytać o poprawność techniki, itp. No i do dyspozycji będę miał niewielką piwnicę, więc też nie szalejcie.
Napisano Ponad rok temu
nie masz co rzezbic. bedziesz wygladac jak patyk, przytyj do 80-85 i redukuj;]
i z tym obwodem uda rozbawiles mnie troche
TRENUJE BO LUBIE
Napisano Ponad rok temu
Uda to chyba dwa zmierzyłeś od razu
A no rzeczywiście xD 50 centów, nawet nie spojrzałem co napisałem xD
Dzięcioł, nie przegiąłeś trochę ? Nie mam tyle hajsu, mogę te rzeczy kupować, ale to stopniowo, na razie interesuje mnie to co najważniejsze, najbardziej przydatne..
Dzięki za odpowiedzi które już daliście, czekam na następne. Fajnie by było jakbyście od razu jakieś ćwiczenia podklepali pod te przyrządy (wiem wiem, przeglądałem tematy i filmiki na YT, ale powiedzcie, które wg. Was będą najlepsze i najbardziej skuteczne dla mnie).
Użytkownik tajemnica edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu