Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

tajemnica
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Początek
Witam.

Mam 16 lat, wzrost 1.77, waga ok. 73kg. Trenuję piłkę nożną od 10 lat. Teraz chciałbym przytyrać (jakieś tam pompki, brzuszki, a6w to robie od dawna, mało regularnie ale robię). Mam zamiar się wziąć za siebie teraz na poważnie. W bicepsie mam 33cm, łydka 38cm, udo 90cm. Mam troszkę do spalenia, ale to jest ok. 5kg, więc nie będzie z tym problemu.

Planuję zakupić sobie podstawowy sprzęt (hantle, drążek + worek ->taki był mój pomysł). Chciałbym, żebyście mi poradzili, jaki zestaw najlepiej kupić, w cenie do 200zł (może przekroczyć tam o 50zł, jeśli różnica w skuteczności treningu byłaby znacząca). Nie chcę chodzić na siłownie, bo po prostu nie mam na to czasu, licząc, że mam treningi piłkarskie jeszcze. Tak więc: co poradzicie kupić i jaki mniej więcej plan treningowy do tego ułożyć? Zależy mi głównie na rzeźbie, nóg nie chcę trenować bo treningi piłkarskie w tygodniu są wystarczające dla ich rozwoju, mam naprawdę mocne nogi. Chciałbym także, aby te ćwiczenia były w miarę proste(i bezpieczne - nie obciążały kręgosłupa), bo nie mam kogo się zapytać o poprawność techniki, itp. No i do dyspozycji będę miał niewielką piwnicę, więc też nie szalejcie.
  • 0

dzieciol21

dzieciol21
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 3
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:trening
  • Staż [miesiące]:70+
  • Wzrost [cm]:190
  • Waga [kg]:107

Napisano Ponad rok temu

Re: Początek
kup lawke, sztange i obciazenie, drazek rowniez sie przyda.


nie masz co rzezbic. bedziesz wygladac jak patyk, przytyj do 80-85 i redukuj;]



i z tym obwodem uda rozbawiles mnie troche

TRENUJE BO LUBIE


GośćGuest_radq?_*

Guest_radq?_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Początek
Uda to chyba dwa zmierzyłeś od razu :)

tajemnica
  • Użytkownik
  • 3 postów