Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy na forum


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

Komin
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nowy na forum
Witam. jestem nowy na forum. Od połtorej miesiąca regularnie cwicze na siłowni. Bez supli bez diety. Zaznaczam ze przygode z silownia zaczalem dobre 5 lat temu. Jednak cwiczylem nieregularnie tj mialem okresy 2miesiaczne potem kilka przerwy i tak ciagle. Teraz zamierzam przez pol roku ostro cwiczyc, dodac diete i suple. Jestem wysoki i szczuply. 191 cm wzrostu waga 89 kg na chwile obecna. Juz 2 kg przytylem od tego okresu jak zaczalem cwiczyc. Sila poszla w gore wrocilem do dawnej formy. Moje obecne wymiary 107cm w klacie, 38cm biceps, i w pasie 90. Chcialbym pojsc najpierw z 5kg do gory a potem wyrzezbic sie ladnie. Glownie chodzi mi o kratke na brzuchu, wiem po sobie ze to bedzie neisamowicie ciezkie zadanie. Jestem szczuply ale miesni nie widac na brzuchu bo troche tluszczyku jest. To 14stego cwicze na sucho , swoim planem potem zamierzam dieta, suple i profesjonalny trening. Prosze o pomoc i opinie.
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Chcesz przytyc 5kg i rzeźbić , przy 190cm waga 95 i rzebic to chcesz ?

Proponuje diete na mase , trening na mase i na poczatek jakis gainer + cm3 .

Trening i diete znajdziesz w podwieszonych .
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

Komin
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Nie zależy mi żeby być duzym tylko dobrze wyrzezbionym.

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

To jest ideał do ktorego dąże. Koles jest wyzszy ode mnie o 3cm
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Nooo ... to masz wysokie ideały . Wbij na 115kg mięsa , pozniej to konkretnie wyrzeźb to moze cos takiego bedzie , hmm .. pare lat konkretnego treningu , diety i suplementacji , nie mówiąc o innych substancjach :P
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

Komin
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
No to sprowadziles mnie na ziemie :P 115 kg to za wysokie loty. Nawet nie chce. 100 kg to juz max jak dla mnie. A o innych substancjach nie ma mowy!!
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
No to cięzki trening , dieta i suplementacja dopieta na ostatni guzik i moze za pare lat zaczniesz sie upodabniac :P Ale do tego tez potrzeba odpowiedzniej wiedzy . Za wysokie loty ;) Ale ćwicz , to sport dla wytrwałych ;)
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

Komin
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Jeszcze ten tydzien na sucho i od nastepnego tygodnia kupuje suple. Tak jak mówiłem interesuje mnie masa. Co dla mnie poleciacie. Cwicze 4 razy w tygodniu. 3x normalny trening na mase na silowni i w weekend w domu ogolnorozwojówka (na kazda partie po 1 cwiczeniu 4 serie) Budzet mam 200zł. Moge go przekroczyc jesli bedzie warto. Prosze o rade w sprawie suplementów na minimum miesiąc czasu.
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Ja bym proponował zacząc od diety i do tego gainer .
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

Komin
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
tyle to ja wiem, ale jaki, w jakiej ilosci zeby na minimum miesiac starczyl i chce kreatynke do tego dorzucic
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: Nowy na forum
Nitro Future Gainer 7kg , 150g dziennie , + Trec CM3 1250mg Kreatyna Jabłczan 180kaps.
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019