Skocz do zawartości


Zdjęcie

FBW, suplementy, ciężar


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

degel123
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano 2 tygodni temu

FBW, suplementy, ciężar

Czesc mam 22 lata, 174cm wzrostu i ważę 58,7kg. Ogólnie mam chude rece, i troche wystajacy brzuch (cwicze na to miesnie poprzeczne brzucha). Znalazlem taki plan FBW: 
Klatka piersiowa i triceps: 
– pompki z przytrzymaniem sekundowym w pozycji górnej i dolnej 2x 15 powtórzeń 
– pompki szerokie 2x 10 powtórzeń 

Barki: 
– unoszenie ramion w gorę z obciążeniem (hantla, kettlebell, butelka z wodą ) 2x 10 powtórzeń 

Plecy: 
– wznosy rąk i nóg leżąc na brzuchu [„foczka”] 2x 15 powtórzeń 
– „martwy ciąg” z ciężarem zastępczym (sztanga, hantla, wypełniona torba treningowa, tornister 
pierwszoklasisty;) 2x 12 powtórzeń 

Nogi: 
– wykroki 2x 15 powtórzeń 
– przysiad głęboki 2x 20 powtórzeń 

Bicepsy: 
– uginanie ramion w pozycji siedzącej z podparciem na kolanie (hantla, kettlebell) 2x 15 powtórzeń 

Czy wykroki i przysiady tez powinny byc robione z hantlami? I powinienem cwiczyc na mase czy na sile? Jaka ilosc powtorzen i jaka ilosc serii? I co najwazniejsze jaki ciezar hantli dobrac (sztangi nie posiadam)? Interesuja mnie rowniez suplementy - jaki zestaw polecacie zeby efekty byly jak najlepsze?
 


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3146 postów
  • Pomógł: 94
241
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Wzrost [cm]:155
  • Waga [kg]:48

Napisano 2 tygodni temu

Re: FBW, suplementy, ciężar

Cześć

Jeśli chcesz poprawić wygląd swojego ciała(proporcje, mięśnie etc) na pewno przyda się tu lekko przytyć. Bardzo mało ważysz. Plan, który znalazłeś jest po prostu do d*py :) Najlepiej wybrać sobie po jednym ćwiczeniu na każdą grupę mięśni i tak trenować. Polecam ułożyć sobie dwa plany FBW( Trening A i Trening B) i trenować sobie A,B,A // B,A,B. Trening 3 razy w tygodniu. Co do diety staraj się po prostu jeść zdrowo ale trochę więcej :)

Co do Twojego pytania, już odpowiadam. Wykroki czy przysiady możesz wykonywać bez ciężaru, z ciężarem <-- można ze sztangą, można z hantlami bez różnicy, jednak początkującym polecam trenować z hantlami. 

Trening nie jest tu #1, pamiętaj czy jesteś na redukcji czy na masie czy na utrzymaniu wagi numerem jeden jest dieta a trening to taki dodatek - ''bodziec''. Dobór ciężaru to już Twoja kwestia, musisz wiedzieć(poznać organizm) na ile Ciebie stać, z początku jest to trudne - owszem - ale to sam Ty musisz wiedzieć z jakim ciężarem jesteś w stanie zrobić 5,8,10 czy 20 powtórzeń. Po prostu zacznij od 5-10kg i wtedy sam ogarniesz temat. Suplementy sobie na tą chwilę odpuść. Dieta + trening = sukces :)


  • 0

„Be strong, u never know who you are inspiring”




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019