Cześć Wam  na siłowni nieprzerwanie ćwiczę od 5 lat, jednak ostatnio natknąłem się na materiały o treningach EMS, chodzi mi o takie coś [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , kto z Was stosował i jakie są wasze opinie? Niestety to wciąż nowość stąd w Polsce jest mało na ten temat, ale pomyślałem, że może na forum spotkam kogoś kto testował na własnej skórze...
 na siłowni nieprzerwanie ćwiczę od 5 lat, jednak ostatnio natknąłem się na materiały o treningach EMS, chodzi mi o takie coś [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , kto z Was stosował i jakie są wasze opinie? Niestety to wciąż nowość stąd w Polsce jest mało na ten temat, ale pomyślałem, że może na forum spotkam kogoś kto testował na własnej skórze...

Trening EMS - kto z Was korzystał?
		 Rozpoczęty przez , Ponad rok temu

Brak odpowiedzi do tego tematu

Napisano Ponad rok temu
Trening EMS - kto z Was korzystał?
				Podobne tematy  

| Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
|---|---|---|---|---|---|
| Osiągnąłem pewien poziom i przestałem się rozwijać.Co mogę zmienić w moim planie treningowym, aby znowu czuć że rosnę? | Trening dla początkujących | 
 |   
 | ||
| Trening ogolny | Trening dla początkujących | 
 |   
 | ||
| Rower stacjonarny - Twój rower treningowy! | Odchudzanie | 
 |   
 | ||
| Trening holistyczny do oceny | Trening dla zaawansowanych | 
 |   
 | ||
| Worek treningowy | Multimedia | 
 |   
 | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
 FaceBook
 FaceBook
	10 następnych tematów
- 
			 Osie i Płaszczyzny Osie i Płaszczyzny- Ponad rok temu 
- 
			 Lekko zapadnięta klatka piersiowa Lekko zapadnięta klatka piersiowa- Ponad rok temu 
- 
			 Platformy wibracyjne - czy warto? Platformy wibracyjne - czy warto?- Ponad rok temu 
- 
			 Pompki Pompki- Ponad rok temu 
- 
			 Tani pulsometr Tani pulsometr- Ponad rok temu 
-