Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening FBW - redukcja, zdrowa sylwetka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

Szostakiewicz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 35 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening FBW - redukcja, zdrowa sylwetka

Witajcie :)

 

Pisałam już w dziale diet, teraz bardzo potrzebuję Waszej pomocy i cennych rad dla żółtodzioba ;)

Od kwietnia zmieniłam całkowicie diete i zaczęłam ćwiczyć na siłowni po przerwie ciążowej i przymusowej pociążowej.

 

Wiek: 33lata

Waga: 77kg

Wzrost: 168cm.

Cel: 62kg - nie wiem w zasadzie, strzelam i wyjdzie w praniu

Suple: WPC, kazeina mic.

 

Na siłownię chodzę 4-5 razy w tygodniu. Miesiąc praktycznie aeroby, trochę ćwiczeń na maszynach. Schudłam 5kg. około.

Chciałabym 3 razy ćwiczyć siłowo + aeroby po treningu i 2 dni aeroby. I tutaj zaczyna się problem, gdyż nie mam doświadczenia, podpatruję w necie i na siłce innych. Myślałam o trenerze personalnym, ale siłownia do której uczęszcza nie ma nikogo. Inna siłka nie wchodzi w grę, gdyż musiałabym się przemieścić do centrum, a tę mam pod blokiem. Na inną czasowo nie ma opcji, sama wychowuję dziecko i mam czas 20-22. Tutaj właśnie prośba do Was, czy moglibyście mi podpowiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać? Nie ukrywam, że na początku chciałabym pracować na maszynach i z hantelkami. Czy tak się da? Większość planów widziałam ze sztangami, sama nie dam rady, siłownia też jest mała i jest średni wybór. Gdyby ktoś był chętny mi pomóc to mogłabym podrzucić zdjęcia sprzętu, byłabym bardzo happy :)

Plis, pomóżcie. Nie boję się pracy, maszyny, które umiem obsłużyć ładnie mi z obciążeniem pochodzą i gdybym tylko umiała więcej i wiedziała co robić dokładnie to na pewno mogłabym się za pół roku pochwalić ładną sylwetką :)

Pomożecie? :)


  • 0

bieniek
  • Moderator
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Pomógł: 9
25
Neutralna
  • Lokalizacja:Trolowe Wzgórze
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:24
  • Wzrost [cm]:186