Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening masowy czy redukcja tkanki tluszczowej?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

sporspor
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening masowy czy redukcja tkanki tluszczowej?
Siemnnko jestem nowy na forum i mam nadzieję że zostanę tu na dłużej.
Coś o mnie; mam 17 184cm wzrostu i waze 79kg. Nie jestem gruby, na rękach mam mało tłuszczu na nogach też, gorzej z klatką, mam tam sporo tłuszczu (takie męskie cycki). Na brzuchu tragedii nie ma obw. ok. 80cm. Ogólnie na siłowni ćwiczę regularnie od 2miesięcy kiedys cwiczylem jak mi się chciało.

Teraz moje pytanie jest takie czy zredukować tłuszcz i dopiero masowac czy już mogę iść na masę?

I czy można jakoś połączyć masę i redukcje, chodzi mi o to że np. w DNT biegalbym na początek ok 20min a potem co raz więcej lub jakieś inne areoby.

Dodam jeszcze ze mam zamiar na masie brać kreatyne ale nie cykl powiecmy 6tyg po 10g tylko ok.3g dziennie przez dłuższy okres.

Z góry dziękuję za pomoc. :)
  • 0

Maksym Riznyk
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4373 postów
  • Pomógł: 203
358
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout - It's my Way !!!
  • Staż [miesiące]:96
  • Wzrost [cm]:177
  • Waga [kg]:81

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening masowy czy redukcja tkanki tluszczowej?

Witam an forum. 

 

Dodaj zdjęcie będzie nam łatwiej ocenić. 


  • 0
Zapraszam do śledzenia kanału na YouTube
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Zapraszam na mój fanpage
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 1075 postów
  • Pomógł: 81
307
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening masowy czy redukcja tkanki tluszczowej?

Niech Ci ktoś zrobi zdjęcie sylwetki bokiem - tylko nie wciągaj brzucha.