Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierwszy cykl. Na co uważać i na co się przygotować?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

believetoachieve
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pierwszy cykl. Na co uważać i na co się przygotować?

Witam. Aktualnie trenuję od 4 lat to znaczy czterema latami nie można tego nazwać ponieważ zdarzały się przerwy... na tą chwilę mogę powiedzieć tylko że regularnie ciągnę siłownię już 5 miesięcy od jutra leci 6 beż najmniejszych przerw i od dłuższego czasu staram się być coraz bardziej oczytany w sprawach SAA. I tutaj mam do was kilka pytań (bardzo bym był wdzięczny gdyby na wszystkie moje pytania została udzielona chociaż jedna odp :turned: ) mianowicie:

1. Nie chce brać mety ze względów na jej hepatoksyczność (przynajmniej tak słyszałem) oraz sam fakt że mówi się że niesie szereg skutków ubocznych w porównaniu do zwykłej iniekcji a z tym problemu nie ma bo igła to pikuś jeśli mam być szczery ;d no więc skończmy owijać w bawełnę. Na pierwszy cykl chciałbym testa enanta dlaczego enanta? bo nie chce kłuć dupy co 2 dni... a chociaż 4 a NAJLEPIEJ 5 minimum. No więc pierwsze pytanie jest takie czy jest sens bić powolutku do celu? czyli co e4/5d po 100mg? czy tak jak mój znajomy twierdzi że będzie mi się chciało jedynie co to bardziej ruchać  :lol:

2. Co po cyklu? no tak... odblok tylko mam dylemat ponieważ rozmawiając z nim stwierdził że po 100mg nie ma sensu dawać odbloku ale jakoś rozum i sumienie podpowiada że jak nie wezmę to będzie źle. I tutaj znam odblok typu: nolvadex/clomid i jakoś clomid chyba bardziej mi przypada do gustu więc też pytanie czy jest on odpowiedni do testa czy co innego? lub tak jak mówi znajomy "nie ma sensu brać po 100mg odbloku" ?

3. Skąd odblok najlepiej? najlepiej to chyba poszedł bym do apteki i poprosił o clomid czyli ten cały Clostilbegyt tylko z tego co wiadomo jest na receptę więc co zrobić w takim wypadku?  :rtfm: