Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aeroby dla dziewczyny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Mroczekk
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 128 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Aeroby dla dziewczyny
Siema mam kilka pytan odnoscie aerobow, robi sie je po treningu to wiadomo, ale
czy po rozciagniu czy przed? Ile czasu aerobow (klasycznego biegu) starczy dla dziewczyny
jak na poczatek 30 minut? Dziewczyna chce spalic tluszcz z brzucha, dieta low carb oczywiscie. Bedzie robila trening fbw to w takim razie skoro chce schudnac przerwy miedzy seriami moga byc po 2 minuty
i pomiedzy cwiczeniami, i powtorzenia od 15-20 czy od 12-8? i zwiekszyc ta intesywnosc treningu czy nie,
ale nie no bo musi miec sile na aeroby, czy moze te aeroby nie sa dokoncza potrzebne?

PS czy w rozgrzewce dla kobiet moze znalezc sie rozciagnie dynamiczne czy niekoniecznie, ze wzgledu na male
obciazenie?
  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 851 postów
  • Pomógł: 67
257
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Aeroby dla dziewczyny

Aeroby najlepiej jest robić w dni wolne od treningu siłowego lub jeśli to niemożliwe krótko PO treningu siłowym.

 

W kwestii czasu trwania - nie ma sensu robić aerobów dłuższych niż 40 - 45 minut w celu spalenia tłuszczu i to nawet jak jest się zaawansowanym ćwiczącym.

Jeśli ktoś potrafi wykonywać aeroby przez 40 - 45 minut, to powinien zacząć robić interwały.

 

W kwestii rozciągania - rozciąganie dynamiczne może być przed, ale rozciąganie statyczne zawsze PO skończeniu wszystkich treningów.

 

Co do FBW, to najlepiej byłoby robić w zakresie 6 - 12 powt. natomiast jeśli jest to osoba początkująca niech robi w wyższym zakresie powtórzeń (na początku).

Przerwy pomiędzy seriami powinny wynosić ok. 2 minty pomiędzy seriami ciężkich ćwiczeń, np. wyciskania leżąc, wiosłowania, podciągania na drążku, martwego ciągu, przysiadów, etc, natomiast pomiędzy ćwiczeniami lżejszymi, jednostawowymi takimi jak np. prostowanie przedramion z użyciem wyciągu górnego przerwy powinny wynosić ok. 1 minuty.

Oczywiście w temacie długości przerw mogą być niewielkie odchylenia w dół lub w górę.


Użytkownik RychuP edytował ten post Ponad rok temu

  • 0
Jeśli Ci pomogłem swoją wypowiedzią (postem), to kliknij "strzałkę w górę na zielonym tle" przy mojej wypowiedzi, która okazała się pomocna.
Jeśli nie pomogłem bezpośrednio Tobie, ale uważasz, że moja wypowiedź może być pomocna dla innych użytkowników, to możesz postąpić podobnie.



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018