Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ogólny (głównie plan treningowy)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Gelasius
  • Pytanie
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Ogólny (głównie plan treningowy)

Mam 16 lat 195cm wzrostu i waże około 78-80kg. Moim celem jest nabranie masy mięśniowej ale żeby nie mieć dużo tłuszczu... nie wiem jak to dobrze sformułować, chcę po prostu dobrze wyglądać i oczywiście byc silniejszym. Mój cały problem sprowadza się do tego ,że jestem kompletnie zielony na temat cwiczen co robic, jak cwiczyc co jesc nic nie wiem. Co do jedzenia to przez ostatnie parę miesięcy zacząłęm jeśc więcej, jem mniej słodyczy, dużo mięsa i ryżu i nie wiem czy to dzięki temu ale z 74/75kg przytyłem do około 80kg więc tu jest plus ale wraz z tym jak zauważyłem ,że z chudego chłopca zrobiłem się szczupły nabrałem obaw ,że wraz z dietą muszę zacząc cwiczyc bo przemienie się w grubasa i nic z tego nie wyjdzie. Dlatego tu stawiam to moje pytanie a raczej prośbę o pomoc skonstruowania dobrego planu treningowego bo czytałem trochę o różnych planach treningowych przeróżnych osób ale byli oni różni inna waga wzrost wiek i nie wiem czy by pasował do mnie, dlatego proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego dla mnie. Do tego chciałbym zaznaczyc dwie rzeczy ,że moje umięsnienie jest niemal na zerowym poziomie a druga sprawa to ,że mam problemy z nerwicą i chciałem się spytac czy przez to będe miał trudnosci z nabieraniem miesni czy wręcz przeciwnie nie będzie mi w cwiczeniach przeszkadzac?

A jeśli chodzi czy mam zamiar cwiczyc w domu czy na siłowni zaznaczę ,że posiadam własny atlas cwiczeń więc wolałbym w domu. Z góry dziękuję.


  • 0

Maly Koksik

Maly Koksik
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2904 postów
  • Pomógł: 104
258
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Mazowieckie,Siedlce
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kulturystyka glownie klasyczna, sporty silowe
  • Staż [miesiące]:kto by to liczyl
  • Wzrost [cm]:180cm