Witam wszystkich Zbliża się rok 2016 a co za tym idzie, nowe cele, nadzieje i kolejny rok walki z samym sobą. Zawsze byłem sceptyczny do dzienników bo czytając je odnosiłem wrażenie, że były one robione pod publikę i tylko do chwalenia się rekordami, wymiarami itd. Coś się zmieniło, więc i ja chciałbym coś takiego robić, z tym, że będzie on coś w rodzaju bloga. Będę w ten sposób jeszcze dokładniej obserwować swój rozwój ( do tej pory notowałem progress tylko w wordzie ). Na początek - mam 17 lat, od 10 roku trenuję boks a od 2 lat+/- siłownia. Rzuciłem jednak boks dokładnie rok temu. Dlaczego ? Być może kwestia determinacji i motywacji, być może brak wsparcia i złe samopoczucie. Myślę, że głównym czynnikiem była jednak ciągła walka psychiczna. Boks to trudny sport i nie chodzi tu o przyjmowane ciosy czy treningi, ale o codzienne życie. Naprawdę trudną rzeczą jest pozbieranie się na drugi dzień po przegranej walce i pójście do szkoły/pracy. Ale do rzeczy.
W październiku [ http://forum-kultury...y/#entry1405586 ] postanowiłem zmienić split na FBW. Zmiana spowodowana była początkowo nudą i monotonią. Później jednak zrozumiałem, że to zdrowie, mobilność i samopoczucie jest głównym celem moich treningów, siła i sylwetka spadła na ostatnie miejsce. Po 2/3 miesiącach zrobiłem ogromny postęp techniczny i sylwetkowy, ale i siła poszła w górę.
REKORDY PAŹDZIERNIK
Postanowiłem po raz kolejny zmienić mój plan i wygląda to tak :
Trening A :
Przysiady 4 serie
Podciąganie 6 serii
Tureckie wstawanie 3 serie po 2 wstawania na rękę ( dopiero zaczynam, póki co się uczę techniki )
klata skos 3 serie
francuskie wyciskanie bądź wąskie 3 serie
łydki 4 serie
Trening B :
Martwy ciąg 4 serie
wiosłowanie 3 serie
żołnierskie 4 serie
klatka poziomo 3 serie
dipsy 3 serie
łydki 3 serie