Witam, od dawna zastanawia mnie czy jest możliwe połączenie treningu kalistenicznego z typowym sprzętem na siłowni tak, aby skutkowało to powiękrzeniem masy mięśniowej, przy czym chciałbym zaznaczyć, że nie interesuje mnie sylwetka typowego kafara którego mięśnie zlane są wizualnie ze sobą, chciałbym aby moje mięśnie były większe i widoczne.Interesuje mnie również wykonywanie złożonych ćwiczeń kalisteniczych takich jak flaga, czy muscle-up.
wiek- 23
wzrost- 186
waga- pomiędzy 78-80 kg
doświadczenie - siłownia ( około 3 letnie doswiadczenie )
dodatkowe info- jestem studentem wychowania fizycznego, moj dzien jest obfity w aktywność fizyczną. Posiadam również wiedzę z zakresu fizjologji i anatomi dzięki czemu jestem w stanie logicznie interpretować procesy zachodzące w moim organizmie.
Kalistenika + siłownia
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Kalistenika sama w sobie się gryzie z treningiem z dodatkowym obciążeniem.
Tak czy inaczej jeśli zależy Ci na sprawności i nauczeniu się tam jakiś ćwiczeń a nie na zostaniu wyznawcą kalisteniki jak najbardziej ciężary przyjdą tu z pomocą.
Posiadasz wiedzę z zakresu fizjologi i anatomi co będzie tu bardzo przydatne. Będziesz wiedział jak wychwycić słabe ogniwo w danym ćwiczeniu np fladze i jak je poprawić.
Masa to przedewszystkim odpowiednia dieta, no i oczywiście przeciążanie mięśni (np utrzymanie progresu siłowego)
Napisano Ponad rok temu