Skocz do zawartości


Zdjęcie

Masa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

ScR3Amm
  • Pytanie
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Masa

Witam , mam 18 lat , ważę 75kg i mam 183 cm wzrostu , intensywniej zacząłem ćwiczyć od ok. 9 miesięcy i jeszcze nie orientuję się , jak powinna wyglądać moja odpowiednia dieta jeśli chcę trochę przybrać , głównie chodzi mi mięśnie naramienne i środkowe klatki, jednocześnie chciałbym nabyć trochę mięśni brzucha i je uwypuklić. Proszę o pomoc .


  • 0

Olosek
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2700 postów
  • Pomógł: 74
227
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport w każdej postaci, hip-hop, muzyka klubowa, telefony, rowery.
  • Staż [miesiące]:od września 2013
  • Wzrost [cm]:185
  • Wyciskanie [kg]:130(zima 2014/15)
  • Martwy ciąg [kg]:195 (zima 2015/2016)
  • Waga [kg]:Nie zadowala :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Masa

Witaj  :) Na początek oblicz  Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Potem :

 

Jeśli celem jest masa to dodajesz do tego co Ci wyszło 300 kcal, jeśli redukcja-odejmujesz.
 
Białko - ustalamy na 2g na każdy kilogram masy własnej
Tłuszcze - ustalamy na 1g na kilogram masy własnej
Węglowodany - powinny stanowić resztę z zapotrzebowania.
 
 
1g białka ma 4 kalorie, 1 g węglowodanów ma 4 kalorie oraz 1g tłuszczy ma do 9 kalorii.
 
Dzielisz to na 4-5 posiłków i wstawiasz tutaj a my ocenimy. Skorzystaj też z informacji zawartych w tym temacie Podstawy dietetyki

  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017