Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta na mase


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

macias7
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta na mase

Witajcie, mam pytanie/problem. Moglibyście mi ułożyć w miarę możliwości jak najtańszą dietę na masę? Mam 17 lat, mam 185 cm wzrostu i ważę tylko 65kg, to strasznie miało, chciałbym ważyć chociaż 71/2 kg, chciałbym również przytyć jak najszybciej. Zacząłem już chodzić na siłownie, chodzę miesiąc czasu, ale uważam, że bez diety to efekty nie będą zadowalające, chodzę 3 razy w tygodniu. Nie wiem jakie mój organizm ma zapotrzebowanie kaloryczne, bo po prostu nie umiem tego obliczyć, znacyz wpisywałem swoje "dane" w licznik kalorii to wyszło, że mój organizm potrzebuje dziennie ok. 3100 kcal. Jestem początkujący, dlatego prosiłbym o pomoc, z góry dziękuje :))


  • 0

Olosek
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2749 postów
  • Pomógł: 76
233
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dolnośląskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Piłka nożna, kolarstwo, dietetyka, technologia
  • Staż [miesiące]:od września 2013
  • Wzrost [cm]:185
  • Wyciskanie [kg]:130(zima 2014/15)
  • Martwy ciąg [kg]:195 (zima 2015/2016)
  • Waga [kg]:92

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na mase

Oblicz  Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, dodaj 200-300 kcal do tego co wyjdzie i potem tak: 2g białka na kg masy ciała, 1g tłuszczu na kg masy ciała i reszta g to węglowodany. Białko i węglowodany w 1 g mają 4 kcal a tłuszcze w 1g mają 9kcal. Ustal dietę, zważając na godziny posiłków, produkty nieprzetworzone i dodaj a my ją ocenimy i w razie potrzeby poprawimy :) 


  • 1

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA: DZIENNIK TRENINGOWY OLOSEK 

 

W RAZIE PYTAŃ, PORAD ZAPRASZAM NA PRIV

 

POZDRAWIAM


macias7
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na mase