Brak energii
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] .
Z góry dziękuję za pomoc
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A co do tego czy life energgy czy carbo ktoś ma jakieś obiekcje poparte logicznym rozumowaniem?
Napisano Ponad rok temu
Gwyn
Napisano Ponad rok temu
A co do tego oszukiwania organizmu to zdaje sie że LE go oszukuje bo jakby nie było działa głównie na układ sercowo naczyniowy i nerwowy, carbo zapewnia optymalną dawkę węglowodanów organizmowi więc zdaje się że tutaj kredytu nie zaciągam,
mimo to proszę od dalsze wypowiedzi najlepiej poparte czymś
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
No tak jem byle co w końcu jestem studentem, i jeśli nie znajdę sobie żony to raczej się to nie zmieni
To nie jest żadna wymówka, przy zdrowym żarciu zazwyczaj pracy jest bardzo mało.
Napisano Ponad rok temu
Nie no jem ogólnie to samo co w domu bo wożę z niego żarcie, ale ziemniaków i surówek raczej nie uświadczam. Mimo to carbo czy LF?
Napisano Ponad rok temu
W sumie mam to samo problem, ale u mnie wynoka juz z wieku (jestem nadal silny, sprawny, ale mam znacznie wolniejsz aregenracje niz dawniej) i ciezko pracuje fizycznie i.... nie chce mi sie trenowac... W sumie bardziej - nie moge. A pod nosem mam najlepsze klubu bjj na swiecie.
Pozdrawiam
K_P
PS. Acha... zona nie rozwiazuje takich problemow. Masz jakis archaiczny podzial rol. Zony co nawjyzej mezow - pasa, nie odzywiaja.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
szczegolnie jesli bedzie kupowac gotowe posilki w TESCO i odgrzewac je w mikrofaliJakby nie było żona sprawi że będę jadł jednak bardziej wartościowe rzeczy
Napisano Ponad rok temu
p.s
wez carbo narazie
Napisano Ponad rok temu
Niechęć do treningów prawie na pewno jest spowodowana złą regeneracją. Dobra dieta + odpowiedni czas na wypoczynek i sen powinny rozwiązać problem. Możesz dorzucić do diety witaminy, minerały i ZMA.