Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rower treningowy - wybór


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

budo_krvavy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Rower treningowy - wybór
Postanowiłem sprawić sobie rower treningowy do domu, żeby nie móc tłumaczyć brzydką pogodą niechęci wyjścia z domu celem pobiegania ;-) Nie znam się zupełnie na takich sprzętach, a chciałbym kupić coś podstawowego w granicach 300 - 400 zł. Napiszcie proszę na co zwrócić uwagę w wyborze, ewentualnie jakie modele polecacie.
  • 0

budo_feniks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1152 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sudety

Napisano Ponad rok temu

Re: Rower treningowy - wybór
Ubierz się cieplej i możesz śmiało pojeździć na rowerze poza domem.
Co to za przyjemność jechać w miejscu i gapić się np. w tv?
A na dworze, nie dość, że wdychasz świeże powietrze to jeszcze masz cała masę urozmaiceń w postaci gór, zabytków, mijanych miast itd. itp.
Sezon na rower trwa nonstop, kwestia dobrego ubrania i można smigać i po śniegu 8)
A jeśli jesteś typem człowieka, który jeździ na rowerze tylko przy słoneczku i jak trochę popada, to ucieka do domku to proponuję zajrzeć na allegro.

pozdrawiam wszystkich twardzieli jazdy na rowerku poza sezonem :twisted:
  • 0

budo_ry-you
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 688 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:miasto cudow i zlodzieji

Napisano Ponad rok temu

Re: Rower treningowy - wybór
hmmm moja starsza kupywala kiedys rowerek stacjonarny i chciala tanio wiec znalazla ogloszenie w gazecie ze facet chce sprzedac rowerek uzywany przez 2 lata kupila duzo taniej niz jest w sklepie przez zakupem dobrze go sprawdzila i co dobre mial o jeszcze pulsometr czy jak to sie tam nazywa
  • 0

budo_grand12
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 212 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu