Skocz do zawartości


Zdjęcie

Plan Ćwiczeń do oceny.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

killuminati
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Plan Ćwiczeń do oceny.
Witam serdecznie. Po pierwsze chciałbym przywitać się na forum, ponieważ to mój pierwszy post. :D Mam 18 lat, 185cm wzrostu i ważę 81kg. Ogólnie jestem wysportowany, tylko przeszkadza mi trochę brzuszka, którego normalnie nie widać, ale przy schyleniu jest ta "oponka".
Celem ogólnym moich treningów, jest właśnie, doprowadzenie sylwetki do szczupłej, oraz głównie jeśli chodzi o siłownię, to rozwinięcie(powiększenie) i wyrzeźbienie mięśni. :D Regularnie dwa razy w tygodniu ćwiczę na wuefie, oprócz tego gram po 2h w tygodniu w piłkę nożna i w koszykówkę. Czasami zdarza mi się ćwiczyć na siłowni, ale nie miałem do teraz określonego planu. Teraz jednak przy pomocy atlasu ćwiczeń Kulturystyki stworzyłem sobie plan, z którym chciałbym początkowo ćwiczyć. Oto on:

PONIEDZIAŁEK

Klatka:
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 3 serie (12-10-8)
2.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 3 serie (12-10-8)
3.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM: 3 serie (12-10-8)

Triceps:
1.WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 3 serie (12-10-8)
2.WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU: 3 serie (12-10-8)
3.PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 3 serie (12-10-8)

ŚRODA:

Biceps:

1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3 serie (12-10-8)
3.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA) 3 serie (12-10-8)

Grzbiet (plecy):
1.Podciąganie na drążu (ile dam radę, jak na razie potrafię podciągnąć się w pełni tylko kilka razy)
2.PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE): 3 serie (12-10-8)
3.PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE): 3 serie (12-10-8)

SOBOTA

Barki:

3.Wyciskanie sztangielek na siedząco:3 serie (12-10-8)
2.Wyciskanie sztangi zza głowy na siedząco :3 serie (12-10-8)
3.Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami: 3 serie (12-10-8)


Nogi:
1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH: 3 serie (12 – 10 - 8)


Oprócz tego nie wiem kiedy trenować własnie brzuch. Myślałem, żeby co drugi dzień robić około 50 brzuszków. Czy to dobry pomysł?


Liczę na pomoc i opinie, czy z takim treningiem oraz pozostałym wysiłkiem będę efektywnie pracował. :D
Pozdrawiam
  • 0

Cajmer

Cajmer
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 1188 postów
  • Pomógł: 3
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :45
  • Pas [cm]:Za tłusto
  • Przysiad [kg]:BEZ MAKSÓW
  • Wyciskanie [kg]:Pare razy 145
  • Martwy ciąg [kg]:Pare razy 180
  • Waga [kg]:95

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan Ćwiczeń do oceny.
Dorzuć 2 alb 3 na nogi

predator.gif




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018