Skocz do zawartości


Zdjęcie

rada od profesionalisty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

torxan
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

rada od profesionalisty
Witam, mam 18 lat, 177cm wzrostu ważę 78kg i ćwiczę od 10 miesięcy. Jak narazie robiłem sobie ogólnorozwojówkę, i myślę, że jestem już gotowy żeby ukierunkować swoje cele. Można spotkać się z masą porad na temat treningów, aczkolwiek jedni mówią inaczej, drudzy inaczej i nigdy nie wiadomo kogo tak naprawdę słuchać. O co dokładnie chodzi... jak każdy z was napewno wie i nie muszę tego nikomu mówić - na każdą partię mięśni jest mnóstwo ćwiczeń... Ja robiłem na przykład tak:
Poniedziałek:
klatka + triceps + brzuch:
Lawka płaska: 10, 8, 7, 6,
skos w górę: 10, 8, 7, 6,
skos w dół: 10, 8, 7, 6,
przenoszenie hantla nad głową leżąc: 10, 8, 7, 6,
rozpiętki: 10, 8, 7, 6,
pompki szwedzkie: 10, 8, 7, 6,

ławka płaska (uchwyt wąski): 10, 8, 7, 6,
wyciskanie francuskie: 10, 8, 7, 6,
ściąganie drążka w dół uginając przedramiona: 10, 8, 7, 6,
wyciskanie hantla zza głowy: 10, 8, 7, 6,

A6W 2 serie
standardowe brzuszki 3x50

Środa:
barki + nogi + przedramie + brzuch:
wyciskanie sztangi zza głowy: 10, 8, 7, 6,
wyciskanie sztangi przed głową: 10, 8, 7, 6,
wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę; 10, 8, 7, 6,
wznosy bokiem: 10, 8, 7, 6,
wznosy przodem: 10, 8, 7, 6,
podciąganie sztangi do brody: 10, 8, 7, 6,
unoszenie chantelek w opadzie na boki: 10, 8, 7, 6,
szrugsy: 10, 8, 7, 6,

przysiady ze sztangą: 10, 8, 7, 6,
prostowanie siedząc: 10, 8, 7, 6,
podkurczanie nóg leżąc: 10, 8, 7, 6,
wspięcie na palce: 10, 8, 7, 6,

uginanie przedramion nadchwytem: 8, 8, 7, 6,
uginanie nadgarstów ze sztangą: 8, 8, 7, 6,
ściąganie drążka chwytając od dołu: 8, 8, 7, 6,

A6W 2 serie
standardowe brzuszki 3x50

Piątek:
plecy + biceps + brzuch:
ściąganie drążka za głowę: 10, 8, 7, 6,
Ściąganie drążka przed głowę: 10, 8, 7, 6,
wiosłowanie: 10, 8, 7, 6,