Skocz do zawartości


Zdjęcie

Do walki mieczem najważniejsza jest WYOBRAŹNIA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

budo_lotar
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 67 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kielce/oleszno

Napisano Ponad rok temu

Do walki mieczem najważniejsza jest WYOBRAŹNIA
Jestem z małej wioski :( ale dosłownie katany ubóstwiam wykułem samodzielnie 6 i oprawiłem, prawie wszystkiego się nauczyłem sam dopiero potem zajrzałem do Internetu i zauważyłem ze można tu coś na ten temat znaleźć. Ale głownie mi chodzi o to że jestem samoukiem co do walki mieczem i jak na razie nie znalazłem godnego przeciwnika nawet w profesjonalnej szkole gdzie trenera obaliłem w 2 ruchach. A OTO MOJE PYTANIE nie walczę w żadnym stylu mieszam wszystkie dzięki czemu potrafię sobie poradzić z przeciwnikiem czy mam szanse wziąć udział w jakiś zawodach?? Może ktoś ma informacje na ten temat. :?: :?: :?: :?: :?: :?:
  • 0

budo_gwyn
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 825 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Do walki mieczem najważniejsza jest WYOBRAŹNIA
Nie ma zawodów w walce stalowym mieczem japońskim. Jeżeli jesteś samoukiem bez partnera, to najprawdopodobniej będziesz przeprowadzać akcje pt. 'obaj giniemy'. Nie mam pojęcia o jakości wykonywanych przez Ciebie mieczy, ale obawiam się, że będzie bez szału. Pozdrawiam
Gwyn
P.S. Obawiam się też mocno, że jesteś zwykłym trollem. To brzmi aż zbyt prowokacyjnie.
  • 0

budo_lotar
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 67 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:kielce/oleszno

Napisano Ponad rok temu

Re: Do walki mieczem najważniejsza jest WYOBRAŹNIA

Nie ma zawodów w walce stalowym mieczem japońskim. Jeżeli jesteś samoukiem bez partnera, to najprawdopodobniej będziesz przeprowadzać akcje pt. 'obaj giniemy'. Nie mam pojęcia o jakości wykonywanych przez Ciebie mieczy, ale obawiam się, że będzie bez szału. Pozdrawiam
Gwyn