MT 5x w tygodniu ?
Napisano Ponad rok temu
Muay Thai trenuję od 3 miesięcy jednak tylko 3 razy w tygodniu i ciągle jestem .."głodny" . Wpadłem na pomysł żeby pójść do drugiego klubu i trenować w 2 naraz-treningi nie nakładają sie na siebie i wyszłoby że trenowałbym od wtorku do soboty. akurat mam troszke kasy teraz zaoszczędzonej i pomyslałem żeby chociaż spróbować tak z miesiąc lub 2 poćwiczyć. Jak Myslicie czy dałbym radę i czy to dobry pomysł ??. Z góry dzieki za odp. :wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Teraz wiem jak ważna jest dieta i suplementacja
5x MT - brzmi fajnie, ale może okazać się zbyt kontuzjogenne.
Decyzja należy do Ciebie
Lemur zwany Rocco.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
..lekkim sarkazmem mi zaleciało... niewiem ile jest, w każdym bądź razie ja znam tylko 2 :wink:w gdańsku są 2 kluby MT??
POZDRO!!
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Pozdrowka
Napisano Ponad rok temu
Muay Thai trenuję od 3 miesięcy jednak tylko 3 razy w tygodniu i ciągle jestem .."głodny" . Wpadłem na pomysł żeby pójść do drugiego klubu i trenować w 2 naraz-treningi nie nakładają sie na siebie i wyszłoby że trenowałbym od wtorku do soboty. akurat mam troszke kasy teraz zaoszczędzonej i pomyslałem żeby chociaż spróbować tak z miesiąc lub 2 poćwiczyć. Jak Myslicie czy dałbym radę i czy to dobry pomysł ??. Z góry dzieki za odp. :wink:
Zły pomysł. Przetrenowanie, obciążenie, inna metodyka etc.
Lepiej uzupełnij boksem lub chwytanym.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A co do pytania. Jako płec słaba trenuję 3x w tygodniu kickboxing, dwa razy w tygodniu łążę na sekcję pływacką, jak jest cieplej regularnie rolki i rower...
Chłopie dasz radę! ale uważaj na kontuzje i... przeziębienia. Immunologia może to ciężko znosić przy nieodpowiedniej diecie i niedbaniu o siebie.
Napisano Ponad rok temu
PozdrO i PowodzeniA
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu