Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zaczynam przygodę z siłownia - kilka pytań...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

artim21
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zaczynam przygodę z siłownia - kilka pytań...
Witam

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich użytkowników.
Mam kilka pytań dotyczących planu ćwiczeń itd.. Jeśli chodzi o budowę mojego ciała to: 166 cm, 67 kg, 26lat. Od razu mowie , że nigdy wcześniej nie mailem styczności z siłownia, jestem kompletnym amatorem i chciałbym w końcu zacząć od zera :). Jeśli chodzi o dostęp do siłowni to mam go praktycznie 7 dni w tygodniu, plus basen, sauna itd. Siłownia wyposażona na full.
Ogólnie jestem zainteresowany poprawieniem masy mięśniowej i rzeźbą. Zależy mi bardzo na mięśniach brzucha ponieważ na moim brzuchu jest lekki tłuszczyk który zasłania mięśnie, wiec interesowało by mnie zrzucenie tego sadła :D + przyrost masy mięśniowej. Czytałem o metodzie ogólnorozwojowej, metodach na brzuch , aerobach , dietach itd.. ale nie mam pojęcia jak to wszytko polaczyc w kupce tak żeby przyniosło to jakieś efekty.
I teraz prośba do Was... czy możecie mi poradzić jaka droga mam pójść? Od czego zacząć?
Ważne dla mnie jest pogodzenie tego wszystkiego z praca ponieważ pracuje w nietypowym trybie zmianowym:
Wygląda to tak:
2 dwa dni po 12h od 7.00-19.00
2 noce po 12h od 19.00-7.00
i 4 dni wolne.
Tryb pracy - Fizyczna, 12h na nogach:)
Jak widać mój tydzień trwa 8 dni bo 4 pracuje i 4 mam wole wiec muszę to wszystko spasować i polaczyc w kupę.
Jestem gotowy do pracy nad sobą i czekam na Wsze propozycje.
Z góry dziękuję...
Artur
  • 0

VanDamme

    Doradca

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1982 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Płd. Wlkp.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:V
  • Wzrost [cm]:A
  • Biceps [cm] :N
  • Klatka piersiowa [cm]:---
  • Pas [cm]:D
  • Udo [cm]:A
  • Przysiad [kg]:M
  • Wyciskanie [kg]:M
  • Martwy ciąg [kg]:E