Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aikido - cała prawda (?)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

budo_canaris
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 221 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Aikido - cała prawda (?)
Witam wszystkich :grin: ! Zaczne od tego, że jestem początkującym aikidoką i wielu rzeczy jeszcze niewiem :cry: . Wiem natomiast, iż na forum znajdują się osoby, które wiele lat poświęciły aikido. Mam nadzieje, że będą one w stanie odpowiedzieć na moje pytania.