Skocz do zawartości


Zdjęcie

Redukcja tkanki tłuszczowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

michak80
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kijów

Napisano Ponad rok temu

Redukcja tkanki tłuszczowej
Witam,
mam 31 lat, mój wzrost to 178 cm a waga to 107 kg. Moim problemem jest ogromny, zwisający brzuch. Postanowiłem poważnie popracować nad sobą. Zacząłem stosować dietę która polega na regularnym odżywianiu oraz zmniejszeniu porcji. Kupiłem również karnet na siłownie. W tej chwili trenuję tylko na bieżni (szybki marsz przez 1 godzinę). Chciałbym wspomóc się jakimiś suplementami. niestety nie znam się na tym i potrzebuje pomocy. Chodzi mi o to aby mój trening na silowni był bardziej wydajny. Dodam że używałem kiedyś MUSCLETECH Hydroxycut Hardcore i źle się po nim czułem. Miałem wrażenie że serce nieregularnie pracuje, czułem zaniepokojenie. Używałem tego kilka dni bez treningów na siłowni i zrezygnowałem. Jaki suplement możecie poradzić dla mnie który pomoże w spalaniu tłuszczu na siłowni ale nie będzię miał skutków ubocznych?
  • 0

hepatil

    Moderator na okresie próbnym

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 758 postów
  • Pomógł: 1
3
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wschodnie sztuki walk , zelastwo
  • Wzrost [cm]:190
  • Pas [cm]:82
  • Waga [kg]:98

Napisano Ponad rok temu

Re: Redukcja tkanki tłuszczowej
witaj

zanim dojdziemy do supli to moglbys rozpisac swoja diete ( byc moze jest co poprawic )

co do treningu to marsz nie jest najgorszy , biegajac pewnie styralbys kolana zwlaszcza na bierzni , ale...

duzo lepszym rozwiazaniem jest basen i trening silowy , spalisz duzo wiecej kalorii

ja proponuje

1.dieta do sprawdzenia ( byc moze jest w porzadku , ale wolalbym wiedziec zanim zaczne polecac suple )
2.trening silowy i tu proponuje:
http://www.forum-kul...showtopic=53784
3.Basen 2x w tyg. ( tylko to nie ma byc moczenie sie , ale naprawde plywanie )

pozdro
  • 0