Skocz do zawartości


Zdjęcie

Redukcja, jak zgrac to wszystko?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

prezes1418048745
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 814 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Redukcja, jak zgrac to wszystko?
Witam,

Niedawno wrocilem do cwiczen:
- 7 treningow ACT(2 w 1 tyg, 2 w 2 tyg, 3 w 3 tyg)
- teraz robie sobie trening masowy - 3 tydzien leci, planuje jeszcze 2 tygodnie takiego treningu
- do tego 2 razy w tygodniu biegam wieczorem(dystans 3,5km w 30min gdzie 500m rozgrzewka, rozciaganie i pozostale 3km z 3 przerwami na 100m spacer robie)

Generalnie wszytsko swietnie idzie w gore. Wczesniej okolo 5 lat temu cwiczylem jakies 10-12 miesiecy, niestety wylapalem kontuzje i przez ostatnie prawie 4 lata nie udalo mi sie wrocic na dluzej. W miedzyczasie mialem okresy ze sporo plywalem, zdazaly sie rowniez podrywy cwiczen na silowni jednak nie dluzsze niz 10-12 tygodni.

Do tego od 1 maja nie pale(po okresie 6 lat?) i coraz wiecej ochoty na ruch mam :) Tu rowniez rok temu nie palilem od 1 stycznia przez pol roku :P

Ale do rzeczy! Sorki za przydlugawy wstep ale wydaje mi sie on potrzebny do lepszego ustawienia treningu.


CEL: REDUKCJA
Planowany start: 28.06.2010
Czas: 12 tygodni

Dietke i niezbedna suplementacje uloze sobie pod trening, tak jest latwiej.

Z czym mam problem:

Jak najefektywniej dobrac sobie trening? Czy da sie polaczyc trening na silowni z bieganiem i plywaniem? Co byscie powiedzieli na taki schemat:

Pon:
7:00 - bieganie ok 30-40min
19:00 - silownia, trening na rzezbe(klata+bic), po 20 min na rowerku stacjonarnym

Wt:
7:00 - bieganie ok 30-40min
21:00 - plywanie ok 20min

Śr:
7:00 - bieganie ok 30-40min
19:00 silownia, trening na rzezbe(plecy+barki), po 20 min na rowerku stacjonarnym

Czw:
7:00 - bieganie ok 30-40min
21:00 - plywanie ok 20min

Pt:
7:00 - bieganie ok 30-40min
19:00 silownia, trening na rzezbe(tric, kaptury,prostowniki/zginacze nadgarstka ), po 20 min na rowerku stacjonarnym

Sob:
7:00 - bieganie ok 20min
21:00 - plywanie ok 40min

Nd: regeneracja

Brzuch x3 na silowni przed rowerkiem
Nogi: bieganie, basen, rowerek -> styknie im
Plywanie:
Wt i Czw z deska miedzy nogami jedynie gora pracuje
Sob: w pelnym wymiarze schemat 2 baseny kraulem 1 zabka

Czy nie przesadze w takim wydaniu z intensywnoscia? Ewentualnie jaki inny schemat byscie mi polecili?

Do tego tak jak wczesniej wspomnialem dietka i suplementy( fat burner jakis, witaminki, jakies WPC, bcaa, moze carbo celem szybkiego wrzutu po treningu, na to oddzielny temat przyjdzie).

Ewentualnie moze zaloze sobie temat w dziale motywator gdzie zbiorczo (trening, dietka, suple) cos doradzicie?

Z gory dzieki, pozdrawiam!


e: jak dobrze jest miec po co znowu sie tu logowac :D
  • 0
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020