Skocz do zawartości


Zdjęcie

O co chodzi?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

painkiller
  • Użytkownik
  • Pip
  • 23 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wRock

Napisano Ponad rok temu

O co chodzi?
Sie ma, od pewnego czasu zaobserwowałem że odżywki przestały na mnie działać, pomyślałem że to po prostu stagnacja i tzraba zrobić przerwę. Ale nie działała też kofeina, potrafiłem wywalić trzy kawy pażone jedna po drugiej i tentno nawet nie drgnęło. A do tego ostatnio przy przeziębieniu brałem leki (np Polopirynę po której się nie pociłem a powinienem) i też dupa :zdziwko: więc co jest grane? Czy ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem? Nie jestem skłonny iść do lekarza bo konowałów nie darzę zaufaniem ale chyba będe musiał
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
16
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: O co chodzi?
mam to samo ;) poprostu czlowiek nawet i do trucizny moze sie przyzwyczaic hehe a wtedy normalne dawki juz nie skutkują ale bycze lub trzeba zmienic suplement/lek na inny sklad.
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


painkiller
  • Użytkownik
  • Pip
  • 23 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wRock

Napisano Ponad rok temu

Re: O co chodzi?
Marne pocieszenie :) Ładowałem Deca stacka po 1,5 miarki i zero pobudzenia, mój kumpel spróbował 0,5 miarki i go nosiło :/ lipa
  • 0

BARKY
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 454 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: O co chodzi?