Pomoc dla świeżaka
Napisano Ponad rok temu
Zacznę od tego że jestem początkującą osobą i wcześniej miałem kontakt z siłownią ale wiecie jak to młody zapaleniec wogule nie używałem żadnych planów treningowych tylko moim mottem było jak najczęściej i jak najwięcej serii brać na klatę i teraz mam do was taką małą prośbę czy moglibyście mi ułożyć plan treningowy.
Zależy mi na jak największej sile w rękach i żebym miał bardzo duże bary,lecz chciałbym jak najmniej przybrać masy.
Moje dane to:
wiek 16 lat
wzrost 184cm
waga 70kg
wycisk maks: 80 kg(lecz zrobiłem przerwę i w tej chwili biorę 70kg na klatę)
A do dyspozycji mam:
-Ławka i gryf
-Hantle
-Drążek do podciągania się
-worek treningowy i rękawice
Lecz jeśli jest jakiś bardzo sprzęt potrzebny do robienia jakiegoś ćwiczenia to mam siłownie bogato wyposażoną w szkole ale to w ostatecznym wypadku, wolałbym w domowym zaciszu:P
A i napiszcie czy warto już teraz zacząć brać różne suplementy czy dopiero po jakimś czasie.
To tyle i przepraszam za moją zieloność w tych tematach:P
Napisano Ponad rok temu
2. pozniej jesli zalezy ci na sile a nie masie to trening hst
3. jesli suplementy to uzupelniajace braki w diecie jak np bialko
...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru ]=+-:::...
Napisano Ponad rok temu
...pomysl logicznieżebym miał bardzo duże bary,lecz chciałbym jak najmniej przybrać masy.
ten trening jest ok: http://www.fabrykasi... ... t13163.htm
A jak z dietą? jak nie masz konkretrnej to dzial Odzywianie i na poczatek nic nie potrzeba.Ewentualnie bialko sie przyda.A i napiszcie czy warto już teraz zacząć brać różne suplementy czy dopiero po jakimś czasie.
Napisano Ponad rok temu
1. trening act w podwieszonym temacie
A nie da się tak że wszystko naraz np. dzisiaj ćwiczę na siłe a pojutrze na bary??
Moglibyście mi napisać rozpiskę dokładnie co w jaki dzień mam robić??
Napisano Ponad rok temu