Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc dla świeżaka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

embase
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc dla świeżaka
Cześć!!
Zacznę od tego że jestem początkującą osobą i wcześniej miałem kontakt z siłownią ale wiecie jak to młody zapaleniec wogule nie używałem żadnych planów treningowych tylko moim mottem było jak najczęściej i jak najwięcej serii brać na klatę i teraz mam do was taką małą prośbę czy moglibyście mi ułożyć plan treningowy.

Zależy mi na jak największej sile w rękach i żebym miał bardzo duże bary,lecz chciałbym jak najmniej przybrać masy.

Moje dane to:
wiek 16 lat
wzrost 184cm
waga 70kg
wycisk maks: 80 kg(lecz zrobiłem przerwę i w tej chwili biorę 70kg na klatę)

A do dyspozycji mam:
-Ławka i gryf
-Hantle
-Drążek do podciągania się
-worek treningowy i rękawice

Lecz jeśli jest jakiś bardzo sprzęt potrzebny do robienia jakiegoś ćwiczenia to mam siłownie bogato wyposażoną w szkole ale to w ostatecznym wypadku, wolałbym w domowym zaciszu:P

A i napiszcie czy warto już teraz zacząć brać różne suplementy czy dopiero po jakimś czasie.

To tyle i przepraszam za moją zieloność w tych tematach:P
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
16
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc dla świeżaka
1. trening act w podwieszonym temacie
2. pozniej jesli zalezy ci na sile a nie masie to trening hst
3. jesli suplementy to uzupelniajace braki w diecie jak np bialko
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


Poczatkowy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 722 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Koszęcin
  • Zainteresowania:siłownia, bASKEt, motoryzacja

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc dla świeżaka

żebym miał bardzo duże bary,lecz chciałbym jak najmniej przybrać masy.

...pomysl logicznie :P