Skocz do zawartości


Zdjęcie

Plan treningowy mas


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

frendzel
  • Użytkownik
  • Pip
  • 48 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Plan treningowy mas
Witam! Uprzejmię proszę wszystkich którzy mają już dłuższy staż treningowy o pomoc. Otóż ćwiczę już od ok 4 lat (3 takie przemyślane treningi) i mam duzy problem. Ostatnio nic nie moge mabrać na masie.. Wszystko dziwnie stanęło. Moim zdaniem potrzebuję lepszego planu treningowego na mase. Próbowałem już wielu kombinacji i nic. Teraz przygotowywuję się do cyklu na masę i proszę was o pomoc w ułożeniu planu na masę i oróżne wskazówki... Wzrost 186cm waga 92 lat 19 typ ekto dieta jest bic 42cm klatka 115cm... Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Pomógł: 0
27
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan treningowy mas

Witam! Uprzejmię proszę wszystkich którzy mają już dłuższy staż treningowy o pomoc. Otóż ćwiczę już od ok 4 lat (3 takie przemyślane treningi) i mam duzy problem. Ostatnio nic nie moge mabrać na masie.. Wszystko dziwnie stanęło. Moim zdaniem potrzebuję lepszego planu treningowego na mase. Próbowałem już wielu kombinacji i nic. Teraz przygotowywuję się do cyklu na masę i proszę was o pomoc w ułożeniu planu na masę i oróżne wskazówki... Wzrost 186cm waga 92 lat 19 typ ekto dieta jest bic 42cm klatka 115cm... Z góry dziękuję za pomoc.


Wiesz nikt nie wie jakim planem cwiczyles do tej pory i jakie byly twoje poprzednie. mowisz ze cwiczysz cztery lata to pewnie juz poznales w pewnym stopniu swoj organizm i wiesz ktore cwiczenia najbardziej odpowiadaja Twoim miesnia. na cyklu zmien plan wybierajac wlasnie te cwiczenia. ja tez niedawno mialem taki sam problem ale kombinowalem i ostanio cos sie poprawilo, obecnie jestem teraz na mocnym cyklu ale to juz inna bajka.
Istnieje wiele zasd wykonywania cwiczen dla zawasowanych np.
:clap: zasda oszukanych powtorzen