Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co teraz ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Co teraz ?
Witam!! Po woli koncza mi sie odzywki wiec zaczynam sie zastanawiac nad kolejnym etapem haha ;)

Cwicze 7 miesiecy,do tej pory bralem kreatyne olimpu mega caps 1250 i gain bolica 6000 !
ogolnie jestem nawet wmiare zadowolony z efektów . . .

chce jeszcze przytyc z 5 kg wiec co mi radzicie na nastepny etap ??
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
16
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
jakie to odzywki? kreatyna ? jesli tak to jak dlugo ja bierzesz? bo mozesz przedluzc cykl na niej skoro dobrze dziala
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
kreatyna,napisalem wyzej ;]
biore ją nie cale dwa miesiace . . .
wolałbym cos nowego,jakies inne odzywki,chociaz przedluzenie brania kreatyny tez wchodzi w gre ;]
  • 0

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
Jeżeli brałeś już krete to musisz odczekać zanim weźmiesz ponownie krete.Hmmm mocniejszego,bedzie cieżko bo ja bym polecał pewne produkty ale one są na bazie kreatyny,a jak już wsponiałem musisz poczekać ze 4 tyg zanim zaczniesz ponownie zażywać kreatyne.
  • 0

TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
a co bys polecil?
albo co bys dodal do tego co teraz biore ??

wlasnie wiem ze musze troche odczekac z braniem kreatyny . . .
  • 0

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
no niestety trzeba poczekać aby działanie krety było zadowalające.
To bedzie twój drugi.Jeśli bedzie to drugi to ja bym polecał Storma lub CP.A do tego dołożyłbym super białeczko matrixa.I myśle ze bedzie elegancko.Do tego dobry trening i dieta.I możesz śmiało walić w ponad 5 kg przyrostu masy mięsniowej.
  • 0

GośćGuest_MariuchxD_*

Guest_MariuchxD_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
ja bym zrobil jeszcze jeden cykl na mono ;) odczekaj tyle ile trwal cykl...

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
Ja bym nie proponował znowu na samym mono.Ja bym proponował coś mocniejszego.Bez sensu jest zatrzymywać sie na mono samym jak wokół tyle lepszych środków.Ale jak chcesz.No chyba ze masz mało kasy no to jedź na mono wtedy,ale jeśli cie stać na coś lepszego to kupuj i sie nie zastanawiaj.
  • 0

TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
no wlasnie uwazam tak samo jak Gothim ;]
a orientujesz sie cenowo w tym co proponowales ?
  • 0

Grzesiek91
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1136 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk
  • Zainteresowania:Dziwki , Alkohol , Kolacje ze świecami :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
CP - 700g ~90 zł
Storm - 821 ~ 190zł

;]
  • 0
I Tylko dwa słowa ! Wygladasz godnie

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
Tak prawda takie ceny.Myśle ze na drugi cykl coś z tych produktów bedzie dobre.
Chociaż ja bym sie skłaniał do storma.
  • 0

TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
ten storm troche drogi . . . a na ile gdzies to starczy ? bo to tylko 821g tak ?
  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?

CP - 700g ~90 zł
Storm - 821 ~ 190zł

;]


skad takie wysokie ceny??

storm spokojnie za 110zł kupisz w sklepie lub na allegro, pelno tego teraz

cp tez da sie taniej


storm ma 80 porcji w tym 5g kreatyny na porcje. przy dawkowaniu 2x dziennie masz zajebisty cykl :) na 40 dni
  • 0
Anglia

Grzesiek91
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1136 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk
  • Zainteresowania:Dziwki , Alkohol , Kolacje ze świecami :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
WojtekX, Z sklepu internetowego ;] a CP pamietam jak u mnie przy Locie chodzi ;]
  • 0
I Tylko dwa słowa ! Wygladasz godnie

TaysonX
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 342 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
a gdybym bral tą kreatyne olimpu mega caps 1250 i do tego bcaa ??
i do tego np storm . . . albo gainer . . . lub cp . . . jeszcze sie zobaczy ;]
  • 0

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
To albo storm albo mono nie trzeba obu naraz
przy twoim stażu i wymiarach mono, gainer, białko tyle.
  • 0

WojtekX
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2662 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:GTW
  • Zainteresowania:sport, dziewczyny i moj kochany piesek :D

Napisano Ponad rok temu

Re: Co teraz ?
grzesiek

tak z normalnego pewnego sklepu internetowego za 105zl jest storm. jesli chcesz podam ci link na prv
nie od cybera ani z allegro

lub mozna wejsc na body factory i sprawdzic w jednym ze sklepow z banerow po prawej

cell pump 78zl na allegro :)
  • 0
Anglia



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022