Skocz do zawartości


Zdjęcie

kreatyna - mity i fakty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

fafarafa
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

kreatyna - mity i fakty
Rocznikowo można powiedzieć, że mam 18 lat, na siłowni ćwiczę w sumie od 3 lat (niezbyt systematycznie), ale od wakacji chodze na siłke 3 razy w tygodniu po 2h. Widze, że mimo wyczerpujących treningów nic mi masy nie przypywa, i tu rozmyślam nad zakupem kreatyny. Znam jej działanie i efekty budujące, ale słyszałem też o mniejszych lub większych efektach ubocznych. Drobnych nie wymieniam bo je wszyscy znają, ale te powarzniejsze?
Wiem że kreatyna pobudza organizm do produkcji hormonu wzrostu, np. mojemu kumplowi po kilku cyklach wyrósł zarost na twarzy w wieku 15 lat i wraz z jej braniem przestał rosnąć.Słyszałem też, że może ona powodować inne zaburzenia hormonalne, a nawet spowodować spadek płodności lub całkowita bezpłodność.

Stąd moje pytanie jak to jest naprawde z tą kreatyną i czy ja mogę ją zażywać?
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: kreatyna - mity i fakty

Słyszałem też, że może ona powodować inne zaburzenia hormonalne, a nawet spowodować spadek płodności lub całkowita bezpłodność.

takie rzeczy to tylko w erze i przez koksy kreta jedyny skutek uboczny jaki sie ma jesli sie dobrze i duzo nie bedzie pilo wody ogolnie napojow to nery po paru cyklach moga powoli podupadac ale to tez nie zawsze kazdy inaczej reaguje na krete lecz te skutki ktore ty podales zaden nie nalezy odnosic do krety co do tego czy mozesz zarzywac skoro cwiczysz 3latka i tera bardziej systematycznie mysle ze spokojnie mozesz jechac
  • 0

bikerider
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4676 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:bielsko-biała
  • Zainteresowania:fotografia: modowa i portretowa

Napisano Ponad rok temu

Re: kreatyna - mity i fakty